Lassan feljön a Nap. A világító korong teteje már látszódik, maga körül vörösre és narancssárgára festve az ég alját. Az ágyam szélén ülök, az államat a felhúzott térdeimen nyugtatom, amiket szorosan átkarolok.
Janet leleplezett és én képtelen vagyok másra gondolni, csak az Ős-Alfa intő szavaira, melyeket bizonyára azért mondott, mert jól az eszembe kell vésnem őket. Ő sosem szokott viccből ilyenekkel dobálózni:
"Ő lehet a vesztetek. Rajta áll, hogy elbuktok-e, de a legnagyobb veszélyt rád nézve jelenti..."
Nagyon szeretnék bízni Janetben. Hinni, hogy soha nem árulja el a titkomat. De nem ismerem annyira jól, hogy vakon meg tudjak bízni benne és a lényem egy része azt súgja, hogy ne is tegyem. És ha már el is mondott mindent Jake-nek? Ő majd szépen továbbadja Ednek, akin keresztül ez az információ szépen eljut majd Samhez és holnap este már azzal fogadnak, hogy kiraktak a falkából, fel is út, le is út.
Ezek a gondolatok megrémisztenek, igyekszem elhessegetni őket, de képtelen vagyok megnyugodni. Előre-hátra hintázok az ágyam szélén, amikor egy kicsit sok lendületet véve egyenesen lezuhanok a padlóra. Forgatom a szemem, morgok egy "Szép volt, Grace"-t és visszaülök.
A falka annyira a szívemhez nőtt, hogy szinte már ők a családom. Nem tudom mihez kezdenék nélkülük.
De nekik vajon milyen érzés lehet? Mit gondolnak, amikor engem látnak, vagy egy parancsomat teljesítik? Milyen lehet vakon bízni egy ismeretlen emberben, akinek nem tudod a kilétét? Mit érezhetnek a fiúk, amikor rám gondolnak? Ők bíznak bennem, most nekem is hinnem kell abban, hogy Janet nem árul el. Hiszen megígérte. Sajnos a palotában és a politikai körökben, amikben egyre többször megfordulok az ígéret nem számít sokat. Megtanultam, hogy mindig kell lennie egy tökéletes, makulátlan, feddhetetlen történetnek, egy álarcnak és a legféltettebb titkunkat még a legvégső esetben sem árulhatjuk el.
Talán a titkolózással nem is a falkát, hanem magamat védtem?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Alpha /BEFEJEZETT/ - The Reign Chronicles I.
ФэнтезиKi hallott már egy olyan nőstény farkasról, aki valamilyen titokzatos oknál fogva a falka vezetője? Grace nem egy átlagos hercegnő. Farkassá tud változni. Egy egész falkányi farkas van az irányítása alatt és egyik sem sejti, hogy ő, az Alfa egy lány...