Przeczytaj!

195 9 23
                                    

Cześć. 

No, więc sądząc po wstawionym epilogu to jest już (wybierz sobie słowo) niestety/nareszcie koniec, ale piszę ten rozdział ze specjalną prośbą skierowaną do was, drodzy czytelnicy. 

Jeśli przeczytałeś/aś całe opowiadanie, chciałabym, żebyś napisał/a szczerze co o tej książce sądzisz. 

Za parę dni wstawię obsadę głównych bohaterów oraz ważne informacje dotyczące mojej dalszej aktywności na wattpad, więc należy czekać, ponieważ w tym rozdziale naprawdę opowiem co mi leży na duszy i co mnie martwi od paru dobrych miesięcy. 

Oczywiście nie zabraknie podziękowań za wasze zaangażowanie oraz wsparcie, którym darzyliście mnie od samego początku tej książki. 

Naprawdę zależy mi na waszych opiniach na temat tego opowiadania i jeśli macie jakieś uzasadnione krytyki co do tej pracy to piszcie śmiało w komentarzach, a ja postaram się to poprawić oraz nie popełniać nigdy więcej tych wskazanych przez was błędów, więc wszystkie przemyślenia co do fabuły, bohaterów, zdarzeń, ortografii, interpunkcji i wszystkiego innego piszcie śmiało. 

W następnym rozdziale dokładnie opiszę czy moja twórczość zostanie dalej kontynuowana czy po prostu zaprzestanę na tej oto książce. 

Tymczasem się z wami żegnam. 

(Czekajcie na ostatni rozdział  zatytułowany ,,Informacje+ Podziękowania" w którym znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania, które możecie zadawać tutaj w komentarzach. ) 

Do zobaczenia!

Nolemix

Five nights at Freddy's [PL]Where stories live. Discover now