S paprskem ranního sluníčka jsem otevřela oči. Cítila jsem za sebou něčí tělo. Ležela jsem na boku, zády opřená o Klausovo hruď. Ruce měl na mých bocích. Tulili jsme se k sobě a oba jsme byli nazí. Měla jsem přes sebe přehozenou Klausovu bundu jako peřinu, ale ta mě opravdu moc nezakrývala.
Začala jsem přemýšlet, jestli se prostě zvednu nebo budu ještě chvíli ležet."Dobré ráno, lásko," zašeptal Klaus. Vykulila jsem oči, poznal, že už jsem vzhůru. Rychle jsem se postavila a obmotala okolo sebe Klausovu bundu.
Při pohledu na mě se ušklíbl, "klidně ji zase polož, neskrývá nic, co bych neviděl."Zakroutila jsem hlavou, "na tom nezáleží, jsme v lese, na veřejném prostranství, kdokoliv tady může jít jen náhodně okolo."
"Ale včera ti to bylo úplně jedno," řekl jízlivě Klaus a dál se tam jen tak nahý rozvaloval po zemi.
Sebrala jsem ze země džíny a nandala si je na sebe. Kalhotky jsem si už ani brát nemusela, protože je ze mě Klaus včera přímo serval.
Měla jsem problém s podprsenkou ale i s tričkem. Prosebně jsem se otočila na Klause. Zrovna se zvedal ze země, a tak jsem mohla vidět znovu jeho nahé tělo. Byl opravdu ve formě, to se mu musí nechat.
Hned pochopil o co jde a hodil mi své triko. Sám si vzal džíny a bundu si zapnul tak, že ani nebylo poznat, že pod ní nemá tričko.
"Kouzlo by touhle dobou mělo pominout, takže musíme jít." Přikývla jsem a následovala ho ven z lesa. Cestou jsem se ani nepokoušela přemýšlet nad tím, co se stalo. Věděla jsem, že v tu dobu jsem to sama takhle chtěla.
Vystoupili jsme z auta a recepcí jsme prošli k výtahu. S Klausem jsme si za celou tu dobu ani nic neřekli.
"Kdo si myslíš, že stojí za tím kouzlem?" Zeptala jsem se nakonec.
Klaus se na mě podíval, ale kupodivu se netvářil nějak rozzlobeně. "Někdo mě zradil. Pouze ti nejbližší věděli, že pojedeme zrovna do tohoto lesa."
Musela jsem přiznat, že tohle je logická úvaha. Ale kdo by ho proboha mohl zradit? Nevěřím, že by to udělal Elijah.
Vystoupili jsme mlčky k výtahu a došli až ke dveřím. Klaus vytáhl klíč, ale než odemkl, tak se na mě zkoumavě podíval.Pak klíč zasunul do zámku a otevřel dveře. Pustil mě jako první.
Rebekah seděla na gauči a upravovala se pomocí zrcátka. Elijah sedl vedle ní a opět si četl nějakou knihu. Když si nás všimli, tak zanechali svých aktivit.
"Kde jste byli takovou dobu?" Zajímal se Elijah
.
"Proč jste oba od jehličí?" Divila se Rebekah. Překvapeně jsem si prohrábla už tak rozcuchané vlasy a vytáhla si pár větviček. Les, pomyslela jsem si a pokoušela se působit klidně a vyrovnaně.
"Nějaké čarodějky nás uvěznily v lese a daly Eleně do ruky zbraň, aby se mě s ní mohla na nějakou dobu zbavit."
ČTEŠ
I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)
FanficElena Gilbertová má zničený život díky jedné jediné osobě... Tím není nikdo jiný, než samotný Klaus MIkaelson. Aby ochránila Elena své nejbližší, souhlasí s tím, že s ním půjde vytvářet nové hybridy. Co se stane, když zůstane sama s Klausem a jeho s...