27. kapitola- Nová naděje

586 25 1
                                    

Byl další chladný večer. Z dálky na mě blikala světla pořád živého města New Orleans. Více než rok bylo tohle město i mým domovem.


"Už jsem na tebe čekala," promluvila Elena, když zaslechla kroky. Pomalu se otočila. Jordan stál kousek od ní.


"Pro tebe cokoliv, Eleno Gilbertová," ušklíbl se.


"Díky, že jsi přišel," pokračovala tlumeně. Jordan se pousmál a jemně jí odhrnul neposedný pramínek vlasů z obličeje.


Ruku stále držel na její tváři. Elena ani nemrkla. Dívala se do jeho modrých očí. A než se stačila vzpamatovat, tak se jeho ústa prudce přilepila na její. Pomalu začala jeho polibek opětovat. Ruce mu položila na ramena.


A přesně v té chvíli jí v kapse zazvonil mobil. Rychle se od sebe odtrhli a podívala se na volajícího.



Klaus.


Povzdechla si. Neuniklo jí, že i Jordanovo tváří projel otrávený výraz.


"Musím to vzít," řekla a podívala se na něj omluvně.


"Klausi?" Řekla, jakmile přijala jeho hovor.


"Okamžitě musíš přijet domů," promluvil Klaus rychle.


Elena mírně nakrčila obočí, "a proč? Co se stalo tak důležitého?"


"Všechno se dozvíš, až přijedeš," pokračoval přesvědčivě Klaus.


"Já nejsem žádná loutka v rodině Mikaelsonů. Nepřijedu, když někdo zapíská," nedávala se Elena.
Telefonem se ozvalo Klausovo hodně naštvané zamručení. "Fajn, týká se to Hope." Eleny obličej okamžitě změkl a projela jím vlna překvapení.


"Hope?" Promluvila slabým hlasem. "Je v pořádku? Stalo se jí něco?" Zeptala se ustaraně, její mateřský pud se okamžitě aktivoval.


"Všechno se dozvíš, až přijedeš," uzavřel to nekompromisně Klaus.


Elena slabě přikývla a ukončila hovor. Krátce se podívala před sebe, "Jordane mrzí mě to, ale..."


"To je v pohodě, úplně to chápu," přerušil ji Jordan. "Běž, Eleno."


Rychle vtrhla do domu. Bonnie seděla u mapy a Klaus chodil sem a tam po místnosti. Otočil se na ni, jakmile vešla rychle do místnosti, doslova jako uragán.


"Co se stalo? Všechno mi musíš říct, Klausi." Vyhrkla okamžitě a zastavila se přímo před ním.


Klaus si povzdechl, " matka zjistila, kde se Hope ukrývá. Pokusila se napadnout Rebeku."


Elena vykulila oči. "Co? Kde je teď? Jsou v pořádku?" Klepalo se jí celé tělo.


I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat