20.kapitola- Temná strana

663 39 2
                                    

Klaus s Elijahem ovlivnili ostatní lidí, co to přežili, aby odešli a na všechno zapomněli.


"Co se stane se všemi těmi těly?" Zeptala se Elena a podívala se na zakrvácená mrtvá těla.


"Spálíme je," odpověděl Klaus jednoduše. "Nic jiného ani udělat nemůžeme. Ovlivním pár lidí, aby si mysleli, že uhořeli při požáru v klubu. S těmi kusanci na jejich krku je to jediná možnost."Elena slabě přikývla.


"Tohle je Marcelova práce, Niklausi. Byla to skupina jeho věrných upírů," řekl Elijah. "Znepřátelil sis celé město."


"Jsme silnější než všichni ostatní v tomhle městě. Zabiju každého, kdo se mi postaví," řekl přesvědčeně Klaus. "Když chtějí válku, tak ji budou mít."¨


Elena se nesoustředila na to, co říkají. Dala si ruku před pusu a začala kašlat. Motala se jí hlava, opřela se o sloup v rohu místnosti. Nemohla polknout. Kašlání se zhoršovalo, z pusy jí začala vytékat krev. Viděla rozmazaně. Přibližovala se k ní nějaká drobná postava. Pak před ní byla jen tma.


Colette rychle běžela k Eleně. Viděla, jak jí z pusy vytéká krev. "Klausi!" Vykřikla přesně v momentě, kdy Elena bezvědomě spadla na zem.


Elijah s Klausem zaslechli křik a ránu. Rychle doběhli ke zdroji toho hluku. Elena ležela na zemi. Colette k ní právě také doběhla.


Elijah rychle popadl její bezvládné tělo a položil ji na stůl. Klaus a Colette šli za ním.


"Můžu pomoct," řekla Colette a podívala se na Elenu.


"V žádném případě," řekl rázně Elijah.


"Nech ji, Elijahi, je čarodějka," přerušil ho Klaus.


Colette položila ruce nad Elenu. "Můžu provést kouzlo. Celá se třese." Zhluboka se nadechla, "Klausi, půjč mi prosím sako."


Klaus jí ho rychle podal a přikryla s ním Elenu.


"Nedýchá. Slyším tlukot srdce dítěte, její ne," řekl Elijah a díval se na její bezvládné tělo.



* *


Elena otevřela oči. Byla v jídelně ve francouzském domě. Zvedla hlavu a posadila se. Seděla na stole. Byla tu sama? Rozhlížela se okolo sebe. Něco tu nehrálo.


Uslyšela nějaké kroky. Její obličej byl plný strachu a překvapení, jakmile viděla člověka, kterému patřily. Začala couvat dozadu stolu.


"Předpokládám, že se z nás teď stala rodina," ušklíbl se Mikael. Elena vyděšeně a nechápavě zakroutila hlavou a posunula se víc dozadu, jakmile udělal další krok vpřed.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat