Elena se dívala na Klause, který vztekle chodil po pokoji.
"Klausi, vím, kde ho drží. Je tam, kde držela mě," začala Elena klidně. Pak chytla Klause jemně za paži. Zastavil se a podíval se jí do očí.
"Prosím, nech mě jít s tebou," pokračovala dál.
Klaus se na ni chvíli mlčky díval a povzdechl si. "Vím, že chceš pomoct, Eleno, ale nemůžeš. Má matka je mazaná. Zaměří se na tebe. A já nemůžu zachránit Elijahe, když budu mít práci s tvou ochranou."
Elena sledovala, jak Klaus strhl její ruku ze své paže a zmizel pryč. Naštvaně si povzdechla.
Vyrušil ji dětský pláč. Podívala se na Hope. Vypadala smutně.
Vzala ji z postýlky a přivinula ji k sobě. "Neboj zlatíčko," utěšovala ji. "Tvůj tatínek je trochu tvrdohlavý."
* * *
Elijah byl poután v železných okovech. Bolest projížděla celým jeho tělem. V místnosti byl sám. Neměl sílu protestovat.
Ani nezvedal hlavu, když zaslechl kroky.
"Elijahi?" Ozval se známý hlas. Slabě zvedl hlavu. Elena šla rychle k němu. Koukla na dva okovy.
"Jak tě jich mám zbavit?" Zeptala se.
"Ta panenka," řekl Elijah a ukázal na voodoo panenku nad sebou. "Zlom ji. Pomocí ní mě svazuje."
Elena ho poslechla a zničila panenku. Pak jedním pohybem strhla oba okovy.Klekla si k němu. "Jsi oslabený. Musíš se nakrmit."
"Ne," kroutil hlavou Elijah. Měl co dělat, aby se ovládl. "Toužím po tobě. Můj hlad by mě mohl ovládnout."
"No tak. Já se nebojím," pokračovala jemně Elena a pohladila ho po tváři. Pak ho chytla kolem krku a políbila. Elijah jí začal polibek horlivě opětovat.
Elena se pak od něj nečekaně odtrhla a odhrnula si vlasy z krku. Elijah ji bez zaváhání popadl a zakousl se jí do krku.
* * *
Klaus šel rychle lesem. Cestou ho zastavil vesničan se svící. "Tvůj čas se naplňuje. Brzy ve svém těle zakusíš kůl z bílého dubu." Promluvil vážným tónem vesničan.
Klaus se rozesmál. "Vážně chytré matko, očarovat jednoho vesničana."
"Taky tě moc rád vidím, chlapče," promluvil ironicky jedovatý hlas. Klaus ztuhnul a udiveně se otočil. Před ním stála hodně známá osoba.
"Co ty tady děláš, Mikaele?" Zeptal se vztekle.
ČTEŠ
I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)
FanficElena Gilbertová má zničený život díky jedné jediné osobě... Tím není nikdo jiný, než samotný Klaus MIkaelson. Aby ochránila Elena své nejbližší, souhlasí s tím, že s ním půjde vytvářet nové hybridy. Co se stane, když zůstane sama s Klausem a jeho s...