10.kapitola- Šťastný Nový rok, Eleno

974 50 2
                                    

Elena si povzdechla nad svým odrazem v zrcadle. Měla na sobě dlouhé modré plesové šaty bez ramínek. Výstřih byl srdíčkový. V pase byly šaty lemované zlatou barvou.Stálo ji hodně úsilí je zapnout. Drobné bříško už v nich bylo poznat.


Vlasy si svázala do donut drdolu a celé to doplnila zlatými náušnicemi a botami. Důvod celé téhle úpravy byl, protože dnes byli pozváni Marcelem na Novoroční večírek. A protože s ním teď Klaus vládl městu, tak by bylo divné, kdybychom se tam nedostavili.


Ruce jsem si položila na bříško a ještě jednou se prohlédla v zrcadle. Bříško bylo trošku vidět. Povzdechla jsem si. Kdy už se vrátím domů? Je tak zvláštní tady pořád být.


Vyrušilo mě zaklepání na dveře. Odtrhla jsem pohled od zrcadla a podívala se ke dveřím, "dále," řekla jsem slabě.


Dveře se otevřely a Elijah vešel dovnitř. Byl už elegantně oblečený. Měl krásný černý oblek, vypadal fantasticky jako vždy.


Jeho pohled se zaměřil na ni. Úplně se zarazil."Vypadáš nádherně," řekl nakonec. Elena se pousmála, "děkuju ti."


"Už je čas jít, Niklaus s Rebekou čekají dole." Přikývla a následovala ho dolů ze schodů.. Klaus o něčem diskutoval s Rebekou, ale oba se otočili na ni, jakmile si jí všimli.
"To jsou nádherné šaty," řekla upřímně Rebekah. Klaus nic neřikal, ale trochu zaraženě si ji prohlížel.


Elena nervozně vystoupila z auta před Marcelovo domem a společně vešli dovnitř. Klaus se zastavil vedle ní a rozhlížel se okolo. Rebekah s Elijahem stáli za nimi. Byli v obrovském tanečním sále. Bylo tam překvapivě hrozně moc lidí. Hrála hudba, ale nikdo netancoval. Na kraji místnosti byly stoly s jídlem.


Elena se chtěla vydat k jednomu ze stolů, ale překvapivě ji zastavila něčí ruka. Udiveně se podívala do Klausových očích. Jeho ruka ji stále držela za paži.


"Co to děláš?" Zašeptala naštvaně a snažila se působit nenápadně před ostatními lidmi okolo. Pevně se mu dívala do očí.


Klaus se ušklíbl, "nikam nepůjdeš. Kdokoliv, kdo je tady by ti mohl chtít ublížit. Budeš se držet u mě."


Pokusila se vytrhnout z jeho sevření. Bylo příliš silné."Nechovej se, jako by ti na mně záleželo."


Klausovo sevření povolilo. Překvapeně se na něj podívala. Nabízel ji své rámě. Elena si povzdechla a přijala ho.


Společně se vydali do středu sálu. Zastavili před mužem, který měl na tváři opět svůj ďábelský úsměv.


S Klausem si spokojeně potřásli rukama a Eleně dal pusu na hřbet ruky. "Doufám, že se vám tady v mém sídle líbí," ušklíbl se Marcel. Eleně neunikl Klausovo znechucený výraz nad prohlášením "mé sídlo."


Dál poslušně stála vedle Klause a poslouchala jeho rozhovor s Marcelem. Rozhlížela se okolo. Všimla si, že Elijah se baví s nějakou tmavovlasou dívkou. Neměla ani tušení, kdo by to mohl být. Rebekah zmizela někam pryč.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat