Bylo další ráno, jako každé jiné. Ani tohle nebylo ničím výjimečné. Elena se zvedla nakonec z postele a začala se oblékat.
Nečekaný problém jí začaly dělat černé kalhoty, které měla problém přetáhnout přes bříško. Týdny předtím jí narostlo jen minimálně, pořádně to na ní ani nebylo vidět, zvětšila se jí hlavně prsa. Ale teď během této noci se začalo zvětšovat neuvěřitelně rychlým tempem.
Oddechla si, jakmile se jí kalhoty konečně podařilo zapnout. Celé to doplnila modrým svetrem se spadlými rukávy.
Dole si k snídani dala pouze banán kvůli ranním nevolnostem. Jakmile uviděla, že okolo nikdo není, tak se rozhodla využít situace a vydala se po schodech dolů.
Do sklepení se jí překvapivě podařilo dostat nezpozorovaně. Přesně, jak předpokládala, cely byly plně obsazeny.
Stefan, Damon a Caroline byli zavření každý v jedné cele. Zesláble leželi na zemi. Poznala, že ji vnímají.Takže Klaus je ještě nezabil.
"Co tu chceš?" Zabručel Damon. Elena se postavila až za mříže. "Jak jste jen mohli?" Řekla hlasem, ve kterém byla slyšet nenávist. Od Eleny nikdy předtím takový ton neslyšeli, proto je to hned zaujalo.
"Já jsem vám věřila. Věděla jsem, že mě budete nenávidět za to, že čekám Klausovo dítě." Všechny je znovu prošla očima.
"Ale že ta nenávist projde do takové míry, že budete schopní nejen ublížit mému dítěti, ale ublížit i mně."
"Tobě bychom nikdy neublížili, Eleno!" Vykřikla Caroline, "jsi naše přítelkyně." Elena zakroutila hlavou, "copak jste si neuvědomili, že zabitím dítěte, které čekám," odhodlaně si položila ruku na mírně zaoblené břicho, "byste ublížili mně?"
"Chtěli jsme ti pomoct, to přátelé dělají!" Vykřikla Caroline. Elena se na ni znovu otočila, "ne, Caroline. Kdybyste byli opravdoví přátelé, tak by vám to došlo." Smutně zakroutila hlavou, "tohle vám nikdy nezapomenu." Přistoupila ještě blíž, "nikdy nebudu moci odpustit někomu, kdo se pokusí jakkoliv ublížit mému dítěti. Nikdy."
Všichni ji překvapeně sledovali, nikdo neměl co říct. Pak se pozorně podívala do rohu zadní cely. Rychle se k ní přiblížila. "Bonnie?"
Čarodějka vyřízeně ležela na zemi, byla v bezvědomí. Ještě je naživu, musí být naživu. Rozhlédla se okolo, ale klíč nikde nebyl. "Dostanu tě odsud, seženu pomoc." Řekla Elena a rychle vyběhla nahoru po schodech.
Díky Bonnie se jí podařilo zachránit, nemůže ji tu nechat zemřít.
Na chodbě zaslechla nějaké hlasy. Rychle otevřela dveře místnosti, odkud vycházely.Elena vtrhla do místnosti jako uragán. "Klausi, potřebuju..." Zarazila se, jakmile si všimla, že vedle něj sedí nějaká blondýna. Překvapeně se na ni podívala. "Kdo jsi?" Zeptala se udiveně.
Ta blondýna se také postavila a podívala se jí do očí, "a kdo jsi ty?" Klaus chtěl něco říct, ale Elena mu skočila do řeči. "Já jsem matka Klausova dítěte." Překvapeně se jí podívala na břicho, teprve teď si všimla jejího bříška. Pak se tázavě podívala na Klause. "Je to pravda?" Klaus se překvapeně podíval na Elenu a pak přikývl, "ano, je to pravda."
ČTEŠ
I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)
ФанфикElena Gilbertová má zničený život díky jedné jediné osobě... Tím není nikdo jiný, než samotný Klaus MIkaelson. Aby ochránila Elena své nejbližší, souhlasí s tím, že s ním půjde vytvářet nové hybridy. Co se stane, když zůstane sama s Klausem a jeho s...