16.kapitola- Rodina je naší největší slabinou a sílou zároveň

816 41 7
                                    

Klaus otevřel oči. Cítil příšernou bolest, když dýka opouštěla jeho tělo. Colette stála nad ním. V pravé ruce držela dýku.


"Co jsi udělala?" Zvýšil hlas Klaus. Colette nic neříkala, prudce se zvedl a chytl ji pod krkem. Přitlačil ji ke zdi budovy. "Co jsi sakra udělala?"


"Měl bys mi poděkovat," zaskřehotala. Podívala se do jeho naštvaných očí, "zachránila jsem tě. Na rozdíl od tvé rodiny."


Klaus ji udiveně pozoroval. Jeho sevření zesílilo. Colette zavrávorala. "Co se stalo? Kde je Elena?"


"Prosím přestaň, ubližuješ mi," zakoktala. Klaus se ušklíbl, "to je účel, lásko."


"Ty nevidíš, že já jsem jediná, komu na tobě opravdu záleží?" Klaus povolil sevření. "Já jsem ta, kdo vytáhl dýku z tvého těla. A kde je tvůj bratr Elijah, nebo Rebekah? A nebo dokonce Elena." 


Pousmála se, "nemáš nikoho jiného. Kdybych nepřišla já, tak by tě tu takhle nechali trpět."



* * *


Elena seděla na gauči v Klausovo domě. Elijah ji jemně přes tělo položil deku. "Děkuju." Elijah mírně přikývl a posadil se do křesla naproti ní.


"Musíme najít Klause." Řekla rychle. "To, co s ním teď dělají určitě není dobré. Sice je to Klaus, nemilosrdný vrah, ale pořád je to otec mého dítěte. Nemůžu ho tomu nechat na pospas." Odhodlaně se postavila.


Elijah byl po chvíli vedle ní. "Co to děláš?"


"Musíme mu pomoct. Pokud to neuděláme, tak to udělá někdo jiný. A Klausovo další činy půjdou jen proti nám."


"Je to můj bratr. Myslíš si, že ho tam chci nechat a dělat, že neexistuje?" Udělal krok vpřed. Stál teď mnohem blíž. Možná až příliš. "Najdu ho. Ale ty tu zůstaneš. Není žádný rozumný důvod, proč bys tam šla a vystavovala se zbytečnému riziku."


"Nemůžeš mě vynechat jen proto, že jsem člověk. Dokážu se o sebe postarat," protestovala Elena, "nijak mě nedonutíš, abych tu zůstala a jen čekala, co bude dál."


Elijah si povzdechl a natáhl ruku směrem k ní. Odhrnul jí pramínek vlasů a zastrčil jí ho za ucho. Elena stála jako opařená a koukala na pohyb jeho ruky. Celou dobu se jí díval do očí. Elena zvedla hlavu a podívala se na něj. Stál jen kousek od ní. Čekala, že ji políbí.


Ale místo toho jí z krku atrhnul přívěšek. "Proč?" Zeptala se naštvaně, věděla, co přijde.


"Mrzí mě to," odpověděl klidně Elijah. "Zůstaneš tady. Nikomu nebudeš otevírat. Přežila si únos od Sophie Devarouxové a jsi unavená a potřebuješ si odpočinout, zatímco já hledám své sourozence. Čekáš, dokud se nevrátím."


Elena zavřela oči. Po chvíli, když je znovu otevřela, tak stála sama uprostřed místnosti. Zvláštní. Byla unavená. Posadila se na pohovku a vyčkávala.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat