14.kapitola- Nenávidím tě!

897 46 3
                                    

Elena seděla zamyšleně u okna a sledovala svět venku. Bylo březnové ráno, svítilo sluníčko. Bylo vidět, že jaro už konečně přichází.


Lidé běhali spokojeně venku. Viděla dcerku, jak se nadšeně rozběhla ke své matce, která jí podávala zmrzlinu. Holčička si ji vzala a spokojeně ji začala lízat. Matka šla s úsměvem vedle ní a vzala ji za ručičku.


Poslední týdny Elenu trápily myšlenky, jestli bude dobrou matkou. Je vůbec připravená na něco takového? Zvládne ten úkol? Není příliš mladá? Měla silné podezření, že jakmile se jejich holčička narodí, tak se jí Klaus zbaví. Co když jí odstraní z života její vlastní dcery? Byl to Klaus Mikaelson, pravděpodobnost,že by toho mohl být schopný, byla vysoká.


Ozvalo se zaklepání. "Dále," řekla rychle Elena. Rebekah vešla dovnitř. "Jak se máš?" Zeptala se a usmála se na Eleny již hodně viditelné bříško.


Pokrčila rameny, "v rámci možností."


"Kde je Klaus?" Zajímala se Elena. Rebekah se na ni nervozně podívala, "šel za Marcelem," řekla po chvíli.


Elena zakroutila hlavou, "nemusíš mi lhát, vím moc dobře, že je s nějakou ženskou. Sice jsem jen člověk, ale nejsem hloupá. Vidím, jak to s Elijahem přede mnou všechno tajíte. Ale s tím můžete přestat, jediné co nás s Klausem spojuje je to dítě." Ruku si položila jemně na bříško, "nic jiného mezi námi není."


Rebekah ji mlčky sledovala, nevěděla, jak popsat její výraz. "A co Elijah?" Usmála se."Je ke mně pozorný, stará se o mě. Někdy mám pocit, jako by otcem mého dítěte byl spíš on než Klaus."


"To je celý vznešený Elijah," přikývla pobaveně Rebekah.


Celé odpoledne Elena strávila koukáním ven z okna. Týdny jí utíkaly tak pomalu. Už se skoro stmívalo.


Rebekah telefonovala s Marcelem. Ozvalo se zaklepání na dveře. "Počkej chvíli, vyřeším to." Řekla zamyšleně a položila telefon.


Pomalu otevřela dveře. Stál tam nějaký muž. "Co potřebujete?" Zeptala se podezřívavě.Pousmál se, "chci si s vámi promluvit." Rebekah zakroutila hlavou, "to nebude možné." Rychle vešel dovnitř a vrhl se na ni.


Rebekah ho chytla pod krkem, "zjevně nevíš, že nemá smysl útočit na mě. Jsem mnohem silnější než ty," řekla a zlomila mu vaz.


Dovnitř se náhle vplížilo několik dalších mužů. Rebekah s nimi začala bojovat. Jeden z nich ji kousl do ruky. Rychle mu také zlomila vaz.



Nakonec je všechny dokázala zabít. Podívala se na svůj kousanec na ruce. Byli to vlkodlaci. Zatraceně. Rychle se rozeběhla nahoru.


"Eleno?" Vykřikla, když vběhla do jejího pokoje. Byl prázdný. Pak si všimla rozbitého okna. Povzdechla si.


Vzala si mobil. "Klausi? Máme problém."


I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat