31. kapitola - Zachraň mou duši

536 22 3
                                    

Elena stála vedle Elijahovo postele. Po čele mu stékal pot. Měl nějaké noční můry, pořád se neprobíral. Celý jeho obličej s sebou cukal.


Natáhla ruku a jemně mu s ní přejela po tváři.


Zaslechla za sebou kroky, Klaus se postavil vedle ní. "Viděl jsem bylinku, pomocí které ho matka pořád svazuje." Povzdechl si. "Možná, když se mi podaří ji najít, tak by Bennetovic čarodějka mohla zlomit to kouzlo a probudit ho."


Klaus se otočil směrem k ní. "Ty tu zůstaň a chraň tenhle dům, můžeš k tomu využít vlky z armády toho tvého Jonase," přikázal ji důrazným hlasem.


"Jordana," opravila ho otráveně Elena.


Klaus pokrčil rameny, "ať se jmenuje jakkoliv.." Nechal svá slova vyjít do ztracena a vydal se pryč.


"Radši bych tvé matce urvala hlavu," přerušila ho. Klaus se zastavil a rychle se otočil. Šel zpět k ní a výstražně zvedl ruku. "Drž se od ní dál. Myslím to vážně, Eleno. Už jednou se k tobě dostala." Zastavil se až před ní.


"Nepůjdu po ní," promluvila po chvíli. "Slibuju." Klaus vypadal, že chce ještě něco říct, ale nakonec se otočil a rychle odešel pryč.


Elena se s povzdechnutím otočila zpět na Elijahe. "Pár věcí jsem se od tvé matky naučila. Nepůjdu po ní." Víc se k němu naklonila. "Půjdu po všem, co miluje."



* * *


Elena vešla do zátoky, kde přežíval Jordan se svými vlky. Nemohla ho nikde najít. Pak si teprve všimla siluety, jak sedí na molu. Vydala se k němu.


Seděl tam a v ruce držel láhev Whiskey. Koukal do vody před sebou. "Není na pití ještě brzy?" Zeptala se ironicky.


Ani se na ni nepodíval, jen zakroutil hlavou. Sklopil hlavu. "Finn Mikaelson dnes zabil několik mých mužů, protože zjistil, že spolupracují s Klausem a ne s ním."


Elena překvapeně protáhla obličej. Klekla si vedle něj a podívala se do jeho zničených modrých očí. "To mě moc mrzí, Jordane," promluvila slabým hlasem.


Překvapilo ji, jak se prudce zvedl a otočil se na ni. "To je blbost, Eleno. Sice říkáš, že tě to mrzí, ale zároveň dovolíš, aby lidé umírali kvůli Klausovi!" Vykřikl naštvaně. "Tradice vlků říká, že máš truchlit za svítání, ale tady nikdo není!" Povzdechl si. "Věrnost je pryč od té doby, co spolupracuju s Klausem Mikaelsonem."


Otočil se a šel pryč. "Rozumím, že musíš truchlit, Jordane, dám ti čas, jako jsi ho dal ty mně," pokračovala Elena. Znovu se zastavil. "Ale jsme ve válce, naši lidé tě potřebují, potřebují svého Alphu. Budou ti důvěřovat."


Z ruky mu sebrala Whiskey, dovolil jí to. Pak mu ruku položila na rameno a podívala se na něj.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat