18.kapitola- Země stínů

799 33 3
                                    

Klausovo auto zastavilo před jeho domem v New Orleans. Podíval se na ni. Elena pochopila, že má vystoupit. Beze slov se zvedla a postavila se na chodník. Když se otočila, auto už bylo pryč.


Vydala se ke dveřím domu. Uvnitř nikoho neviděla. Povzdechla si, vypadalo to tam tak opuštěně. Ztuhla, když si všimla siluety za sebou.


Ulevilo se jí, jakmile poznala, kdo to je.


"Elijahi," řekla překvapeně. Chvíli ho jen mlčky pozorovala. "Jsi v pořádku," dodala po chvíli spokojeně. Elijah mírně přikývl.


"Rebekah, je..."


"Pryč," doplnil ji Elijah, "já vím. To ona mi vytáhla dýku z těla." Elena chápavě přikývla. "Máme vážnější problém."


"Jaký?" Zeptala se nervozně.


"Podle toho, co Rebekah viděla to vypadá, že vlkodlaci se proti nám spojili s čarodějkami. Kde je teď vlastně Niklaus?"


Elena si povzdechla, "odjel za Marcelem, chce mít plnou kontrolu nad New Orleans."


"Musím hned za ním," řekl Elijah rychle, "nemůžeme si teď dovolit znepřátelit Marcelovy upíry. Pokud se nepletu, budeme je ještě potřebovat." Elena přikývla a sledovala, jak se za ním zavřely dveře.



* * *


"Kde je Rebekah?" Zeptal se Marcel, jakmile Klaus vešel dovnitř. Klaus se ušklíbl. "Co jsi jí udělal?" Zvýšil hlas.


"Bekah je v naprostém pořádku. Chtěl jsem ji zabít tak jako nikdy." Klaus se zamyslel, "ale pak jsem si uvědomil, že to nedokážu. Je to má sestra, patří do mé rodiny." Mírně se ušklíbl, "to samé se ale nedá říct o tobě."


Marcel se mu podíval do očí, "co ode mě chceš, Klausi?" Vyštěkl. Klaus udělal pár kroků dopředu, stáli teď pár centimetrů od sebe. "Odejdi z tohohle města a nikdy se nevracej."


Marcel zakroutil hlavou "myslíš, že se ho jen tak vzdám? Tohle město je pro mě domov. Neopustím ho bez boje."


Klaus se rozesmál, "myslel jsem si, že jsi chytřejší, Marcellusi. Ale pokud okamžitě zmizíš z tohohle města, tak tě nechám naživu." Udělal krok vpřed, "poslechni mou laskavou nabídku a opusti tohle město."


"Nikdy se tohohle města nevzdám bez boje. Nikdy." Pyšně zvedl hlavu.


"Jak chceš," pokrčil naoko smutně rameny Klaus. "Nedáváš mi jinou možnost. Nemáš sebemenší šanci vyhrát boj proti mně."


"Možná jsi vyhrál tuhle bitvu, ale já vyhraju válku." S těmito slovy se Marcel otočil a vydal pryč. "Vrátím se mnohem silnější a získám zpět své město." Řekl a zmizel pryč.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat