Elena seděla v dětském pokoji a koukala na postýlku, která už nebyla prázdná. Hope v ní ležela. Bonnie vytvořila ochranné kouzlo, které snad Esther zabrání dostat se dovnitř. Alespoň prozatím.
Nemohla uvěřit, jak moc za tu dobu vyrostla. Tolik měsíců s ní nebyla. Vzala si ji a přivinula ji k sobě.
Otočila se, jakmile zaslechla kroky. Camille stála ve dveřích a dívala se na ni.
"Omlouvám se, že ruším, ale Klaus mě pustil dovnitř," začala pomalu.
Elena se mírně pousmála, "nic se neděje. Chceš si ji pochovat?" Zeptala se. Camille přikývla a přistoupila blíž.
Opatrně si ji od Eleny vzala. "Je tak nádherná," promluvila po chvíli.
Elena se postavila vedle Camille a políbila Hope na hlavičku.
"Kdy jsi mi o tom chtěla říct?" Ozval se naštvaný hlas ode dveří. Elena i Camille se vyděšeně otočily.
Klaus vztekle vešel dovnitř a díval se na ni.
"O čem to mluvíš?" Zeptala se Elena slabým hlasem.
Klausovo oči zlostně zablýskly. "Kdy jsi mi chtěla říct, že si bereš toho zrádce Jordana?" Zaburácel nekontrolovaně a propíchával ji pohledem.
Camille se na Elenu překvapeně podívala. Byla očividně v šoku.
"Eleno! Mluvím s tebou!" Upozornil ji.
"Nebudu vás rušit," řekla rychle Camille. Hope položila do postýlky a odešla ven z pokoje.
Ani jeden z nich se neotočil. Ani pořádně nevnímali dění kolem.
"A co chceš, abych ti řekla, Klausi?" Zeptala se tázavě. "Jo, beru si Jordana." Klaus zlostně zakroutil hlavou.
Elena vzala Hope z postýlky a přivinula si ji v náručí. Postavila se s ní před Klause. Jeho výraz změkl.
"Když si vezmu Jordana, tak se propojením naší krve vytvoří silné pouto," pokračovala už klidnějším hlasem. "Potřebné pouto, díky kterému bude moci zůstat naše dcera tady s námi,"povzdechla si. "Doma. To je to jediné, na čem mi záleží."
Klausův pohled se přesunul z Hope zpět na ni. Pozorně ji sledoval.
"Vím, že je to hrozný nápad, ale Hope tady bude moci být natrvalo. Musíš mi důvěřovat, Klausi."
Klaus se na ni chvíli mlčky díval. "Důvěřuju ti," promluvil tlumeným hlasem a rukou jí chytl za bradu, "víc, než si myslíš." Elena se na něj dívala s hrdým a odhodlaným pohledem.
Oba dva zpozorněli, jakmile se někde dole rozbilo sklo a ozval se ženský výkřik.
ČTEŠ
I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)
FanfictionElena Gilbertová má zničený život díky jedné jediné osobě... Tím není nikdo jiný, než samotný Klaus MIkaelson. Aby ochránila Elena své nejbližší, souhlasí s tím, že s ním půjde vytvářet nové hybridy. Co se stane, když zůstane sama s Klausem a jeho s...