26. kapitola- Šťastný život

571 23 4
                                    

Elena pomalu otevřela oči a protahovala se. Probudila se do typického chladnějšího rána. Pokoj byl po noci studený. Nechtělo se jí vylézt z příjemně teplé postele. Unaveně koukala na strop nad sebou.


Zničehonic vyskočila prudce na nohy, jakmile pocítila něco, co cítit neměla. Měla hlad. Hlad po dlouhé noci. Ne ten chladný hlad, který měla, když toužila po krvi. Byl to úplně jiný druh hladu. Ten, který zažívala, když byla člověk. To přece není možné.


Ztuhla, jakmile si uvědomila, že nestojí ve svém modrém pokoji v New Orleans. Tohle byl její pokoj. Její pokoj v Mystic Falls. Prohlížela si fotky, kde byla ona, Jeremy a jejich rodiče.


Zděšeně vykoukla z okna. Byla doma. V Mystic Falls. To není možné. Na ruce neměla ani svůj prsten, který ji chránil před denním sluncem. Zděšeně vyběhla z pokoje dolů po schodech.


"Ahoj Eleno," pozdravil ji Jeremy jako by se nic nedělo. Na talíři měl výborné lívance se skořicí, které uměla dělat...


Elena zůstala stát na místě. "Mami?" Zeptala se rozklepaně a sledovala svou matku, jak stojí u plotny a připravuje další výborné lívance.


Její matka se pomalu otočila. "Ahoj zlatíčko," usmála se na ni a dala na pánev další kusy. Elena se rychle rozeběhla a pevně ji objala.


Jako by se svým objetím chtěla přesvědčit, jestli je v pořádku. "Je ti dobře Eleno?" Zajímala se udiveně Miranda Gilbertová, když ji Elena pevným objetím málem udusila.


Elena měla slzy v očích. Pomalu se odtáhla.


"Dáš si lívance se skořicí, zlato?" Zeptala se uvolněně její matka. Elena jen slabě přikývla.


"Co je s tebou, srdíčko?" Otočila se k ní Miranda, když si všimla jejích slz. Elena jen mlčky přikývla.


"Stalo se něco mezi tebou a Stefanem? Pohádali jste se?" Vyptávala se ustaraně dál. Stefan? Jako Stefan Salvatore?


"Stefan? Se Stefanem? Co je s ním?" Zajímala se nechápavě.


"Jo, s tím Stefanem, který je tvůj snoubenec," odpověděl jí ironicky Jeremy.


"Můj co?" Divila se Elena.


Miranda ji rychle sáhla na čelo. "Nemáš horečku?" Pozorně ji sledovala. "Eleno, jestli se mezi vámi něco stalo, můžeš mi o tom říct. Tvá teta Jenna už mě taktně stačila varovat, že vás oba zabije, jestli tu svatbu zrušíte, protože si prý koupila fakt krásný drahý šaty za své nízké studentské příjmy."


Elena se nad tím rozesmála a posadila se ke stolu vedle svého bratra. "Nic se mezi námi nestalo," odpověděla, když jí matka položila na stůl lívance se skořicí a krájenými jahodami.


Elena po chvíli zaraženě koukala před sebe, když dovnitř vešel její otec. Na rameni měl už svou pracovní brašnu. Něžně matku políbil na tvář a posadil se k nim. "Dobré ráno," pozdravil je.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat