11.kapitola- Ve jménu rodiny

916 44 3
                                    

"Právě přicházím o své dítě," zamumlala omámeně Elena. Elijah se k ní přesunul upíří rychlostí. Jemně ji zvedl a jako pírko ji nesl v náručí. Jednu ruku mu obmotala okolo krku.Cítila, že ještě stále krvácí, všechno bylo víc rozmazané než před pouhou chvílí.


Elijah s ní rychle vyšel ven ze dveří a šel dolů se schodů. "Rebeko!" Zakřičel rychle. Ani nepostřehla, že Rebekah už je doma. Nejspíš ji sem odvezl Marcel.


"Co se děje?" Zeptala se pomalu a vešla do místnosti. Její klidný výraz se naprosto rozplynul, jakmile si jich všimla. Zaraženě Elenu pozorovala.


"Musíme ji vzít za Sophie, vezmi klíče od auta, rychle," přikázal jí Elijah. Rebekah ho mlčky uposlechla a vzala klíčky.


Elijah položil Elenu na zadní sedadla.


"V pohodě, já budu řídit, zůstaň s ní, Elijahi," řekla Rebekah a rychle se posadila na místo řidiče. Elijah se posadil na volné sedadlo vedle Eleny. Vypadala, že už není při smyslech, ale poznal, že se zmýlil, jakmile se na něj vyděšeně podívala. Po nějaké době se její víčka těžce zavřela a její hlava spadla Elijahovi do klína.


Starostlivě se na ni podíval, stále ještě dýchala. Rukou ji pohladil po vlasech. Byla celá zpocená. Její obličej ležel v jeho klíně, byl plný bolesti. Ztratila příliš krve, že už nebyla při vědomí.Rebekah jela, jak nejrychleji mohla. Jakmile zastavili před domem Sophie, tak Elijah popadl Elenu a vydal se ke dveřím. Rebekah pohotově zaklepala.


Sophie po chvíli vyšla ven a překvapeně se na ně podívala. "Co se děje?" Zeptala se, uvolnila dveře a nechala je vejít dovnitř.


"Potřebuju, aby ses jí pokusila pomoct pomocí magie," řekl rychle Elijah. "Záleží na tom její i tvůj život."


"Polož ji na stůl." Elijah ji jemně položil na kuchyňský stůl a Sophie se vydala k ní. Ruku ji položila na čelo. Odběhla do kredence a vytáhla nějakou lahvičku s bylinkami. Eleně odhrnula tričko a na břicho jí vysypala obsah lahvičky. Pak začala odříkávát nějaké kouzlo.


Elijah s Rebekou to napjatě sledovali a vyměňovali si překvapené pohledy. Elena náhle vydechla a otevřela oči. Zvedla se a rozhlížela se okolo.


"Co se děje?" Zeptala se Rebekah. Elena stále krvácela."Už vím, co se jí stalo. Vezměte ji na zahradu." Elijah rychle popadl Elenu a následoval Sophie ven.


Sophie stála venku před bazénem. Na zemi míchala nějaké suroviny. Elijah položil Elenu na zem. Tázavě se podíval na Sophie, "a co teď? Přísahám, že tě sám zabiju, pokud ji necháš zemřít." Řekl tvrdě Elijah. Elena ho nikdy neslyšela mluvit tak drsně a nervozně jako teď.


"Voda. Dostaň ji do vody," řekla rychle Sophie. "Pochybuju, že noční plavání nám pomůže," zamračila se Rebekah.


"Krvácení nepřestává, musíme to zkusit," řekl Elijah a skočil do vody. Natáhl ruku směrem k Eleně. Pomalu mu položila ruce okolo krku a nechala ho, aby ji zvednul. Celé její tělo hořelo a třáslo se.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat