7.kapitola- Vítej v pekle

1K 50 5
                                    

"Eleno," promluvil po chvíli a dál ji jen pozoroval. "Tak je to pravda," řekl spíš sám sobě než mně.


"Co?" Divila jsem se.


"Jsi opravdu těhotná," odpověděl zamyšleně. Překvapeně jsem se na něj podívala, "jak to můžeš vědět?"


"Slyším tlouct srdce tvého dítěte."


"Bylo by krásné stát se matkou. Ale přiznávám, že v osmnácti jsem měla úplně jiné plány." Zamračila jsem se, "navíc Klaus je prostě Klaus..."


Elijah se posadil na hrobku hned vedle mě a povzdechl si. "Promluvím s Niklausem. Přivedu ho sem."


Podíval se mi do očí, "nedovolím, aby se tomu dítěti nebo tobě něco stalo. Ochráním vás. Máš mé slovo." Překvapeně jsem ho sledovala.


Pak se zvedl a odešel zpět k Sophie. "Jen mi vysvětli,co bys udělala, kdybych ti prostě zlomil vaz a odvedl Elenu pryč?"


Sophie zakroutila hlavou, "myslíš si, že bych vám jen tak vydala Elenu a pak věřila, že mi Klaus dá své slovo a pomůže jen tak z dobroty srdce?" Zamračila se, "ne, takhle to nefunguje. Potřebovala jsem se nějak pojistit."


"Tušil jsem to," odpověděl klidně Elijah, "tak co přesně jsi provedla?"


"To ti vlastně mohu ukázat." Sophie si vzala jehlu a bodla se do prstu. "Au." Z ukazováčku mi stékala krev. Elijah se okamžitě podíval mým směrem.


"Spojovací kozlo, jak působivé." Elijah se otočil a odešel pryč. Sophie se posadila a dala si hlavu do dlaní. Z očí jí stékaly slzy.



Z pohledu Elijahe


Elijah stál v jednom z mnoha obývacích pokojů jejich rodinného sídla a sledoval svého mladšího bratra.


"Je to pravda. Ta dívka čeká tvé dítě." Klaus zakroutil hlavou, "prosím tě, Elijahi. Musela spát s tolika lidmi. Pochybuju, že by to mohlo být opravdu mé dítě. To je malá pravděpodobnost."


"Nemá důvod lhát. Drží ji čarodějky a celé dny na ní dělaly pokusy. Jedna dokonce zemřela, aby dokázala pravdivost této domněnky."


"Zabijou ji, pokud s nimi neuzavřeš spojenectví a nepostavíš se proti Marcelovi."


"A to mi má vadit? Ze všech lidí zrovna mně?" Elijah ho bez zaváhání praštil do obličeje. "To dítě je tvoje, bratře."


Klaus se ušklíbl, "těší mě, že ti na mém dítěti tak moc záleží, ale bohužel je stejně odsouzeno k smrti."


"Protože ty jsi ho tak odsoudil!" Rozčiloval se Elijah. "Není pozdě. Už ses s Elenou vyspal, tak by ses měl postavit svým činům tváří v tvář. Nemůžeš je oba nechat zemřít."

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat