15.kapitola- Pomsta

880 48 3
                                    


Elena vyšla z obchodu a šla za Klausem po ulici. Nesli několik tašek. Protože se pořád jen zvětšovala, tak potřebovala nějaké nové oblečení, do kterého by se mohla vejít.


"Pořád ještě nechápu, že samotný Klaus Mikaelson jel se mnou nakupovat oblečení," řekla Elena upřímně.


S Klausem posledních pár týdnů příliš nevycházeli. Kdy vlastně ano? Tohle bylo po dlouhé době, co se spolu vůbec bavili.


Nemohla zapomenout na Tylerovu smrt. Sice ohrožoval život jejího dítěte, ale pořád to byl její kamarád a teď už ho nikdy neuvidí. Řekla si, že na to myslet nebude. Už takhle měla problémů dost. Její nadpřirozené těhotenství bylo neskutečně riskantní. Pořád ji a její nenarozenou dceru někdo ohrožoval. Její hlavní cíl byl ji přivést na svět živou.


"Neměl jsem na výběr. Kdo jiný by mohl ochránit mou dceru?" Zajímal se Klaus. "Rebekah?" Uchechtl se. "Ta už několikrát selhala."


"Nebyla to její chyba," ohradila se Elena, "vždy byla proti několikanásobné přesile. A není to tvá dcera, je naše," opravila ho naštvaně.


Klausovi se na tváři objevil zlomyslný úšklebek, "a co Elijah?" Elena se od něj zamračeně odvrátila a podívala se do země. "To je komplikované," povzdechla si. "Jeden čas se ke mně choval opravdu hodně mile, pomáhal mi."


"To mi ani nemusíš říkat, všiml jsem si," přerušil ji pobaveně Klaus.


Zamračeně se na něj opět podívala, "ale teď se mi už nějakou dobu vyhýbá."


Klaus ji tentokrát sledoval s naprosto vážnou tváří, veškeré náznaky úšklebku zmizely. "Znám svého bratra. Je velmi odtažitý. Ale jakmile se mu někdo dostane pod kůži, tak mu na něm nepřestane záležet."


Elenu jeho slova překvapila. "Ale jak bych se mu já mohla dostat pod kůži?" Divila se.


"Pokud sis toho nikdy předtím nevšimla, tak můj vznešený bratr měl vždy úchylnou slabost pro dvojnice. Sice vůbec nechápu proč, ale měl." Pokrčil rameny. Zamračeně se na něj podívala. "Jsi příšernej," řekla a začala se tomu smát. I Klaus se trochu ušklíbl.


Její úsměv se vytratil do bolestného výrazu. Tělem jí projelo škubnutí, z nosu jí začala stékat krev. Klaus se na ni udiveně podíval. "Co se děje?" Vykřikl. Rychle ji vzal do náručí a upíří rychlostí s ní doběhl k autu.


Posadil ji na místo vedle řidiče. Když se chtěl sám posadit do auta, tak mu hlavou projela příšerná bolest. Zlostně se rozhlédl okolo. Několik žen stálo hned vedle jeho auta.Rychle se rozeběhl a dvěma z nich urazil hlavu. Pak se bolest hlavy zvětšila. Klaus se zhroutil na zem. Pevně se držel za hlavu.


"Běž!" Vykřikl směrem k Eleně.


Elena vyskočila z auta a běžela rovně po chodníku. Ani nedýchala, myslela jen na to, jak utéct pryč. Když přeběhla jeden blok, tak ucítila, jak se jí zamotala hlava. Pak se její tělo skácelo na zem a vše zčernalo. Poslední, co si pamatovala byl obličej Sophie Deveroux přímo před ní.

I can't love them both (Klaus/ Elena/ Elijah FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat