2.

2.1K 91 3
                                    


Prabudau nuo siaubingo triukšmo. 

Pramerkiu akis. Ir išvystu traukinių stotį! 

Pasiėmusi kuprinę išlipau iš traukinio. Iki močiutės namų apie 10 minučių kelio nuo stoties, tad manau greit nusigausiu. Lėtais žingsneliais pradėjau eiti.

Pagaliau priėjau dviaukštį raudoną namą. Priėjusi prie durų giliai įkvėpiau oro. Patuksenau į duris. Jas atidarė močiutė.

-O dieve, Delilah! Kaip tavęs laukėm! O kas tau čia po akim?-parodė į mano mėlyną skruostą.

-Mama vėl trenkė.-sumurmėjau.
Nekenčiu kai kažkas mane vadina Delilah. Šlykštus vardas.

-Vaje vaje. Kiek kartų aš jai liepiau negerti. O ji manęs neklauso.-močiutė rankomis susiėmė už galvos.

-Viskas ger--

-EMILE!!-mane pertraukė cypiantis Katherine balsas.

O dieve ji vis dar čia gyvena.

-Labas!!-sucypė ir apkabino mane. Ji buvo apsirengusi trumpais rožinias šortukais ir maikute, kuri atidengė jos krūtinę. Turėjo įsisegusi plaukų sruogų, o jos nagai buvo labai ilgi ir nulakuoti rožine spalva.

-Labas?-pakėliau antakį.

-Nagi einam į tavo kambarį!-tarė laiminga Katherine.

-Beje Delilah atsargiai bendrauk su žmonėmis, o ypač venk Niall Horan, draudžiu tau su juo bendrauti. Tas tatuiruotas ir pilnas auskarų pankas tikras velnio vaikas!-močiutė pašaukė kai pradėjome lipti laiptas.

Nuėjome į mano kambarį. Jis buvo oho.

Didelė dvigulė lova, televizorius, didelė spinta, rašomasis stalas ir dar daug kitų baldų.

-Oho geras.-apsidairiau.-Katherine ,o kas tas Niall Horan?-paklausiau.

-Mūsų grupelės lyderis. Mes su juo esame draugai su privalumais.-trykštavo džiaugsmu.

-O ką reiškia draugai su privalumais?

-Na tu ir buka.-nusijuokė.-Na mes permiegame kada užsimano jis arba aš, bet mes nesame pora. Na supranti, jis nesusitikinėja su merginomis, o aš ir nenorėčiau, nes žinai, kad aš negaliu nustovėt vietoj. O tas jo auskaras liežuvyje taip gerai--

-Gerai ,gerai man neįdomu ką jūs veikiat.-suprunkščiau.

-Žinai jis po penkių minučių pas mane atvažiuos, pasakyk močiutei, kad išėjau pas Jessie gerai?

-Gerai, bet kas ta Jessie?-perverčiau akis.

-Mano draugė, kvaile.-nusijuokė.

Išgirdau motociklo pypinimo garsą.

-Gerai man laikas eiti! Įsikurk!-sušuko ir išbėgo iš kambario.

Pažiūrėjau per langą ir pamačiau raudoną motociklą. Ant jo sėdėjo gražaus kūno sudėjimo vaikinas. Jis buvo su šalmu, tad nieko negalėjau matyti. Katherine atsisėdo ant motociklo ir tas vaikinas nedavė jai šalmo. Viršūnė juk ji gali susižeisti!

Atsidariau spintą ir pamačiau savo riedlentę. O dieve! Su ja labai ilgą laiką nevažinėjau. Reikės kažkada vėl pravažiuoti, juk būsiu čia tris mėnesius. 

Atsitraukiau kuprinę ir išsidėliojau daiktus. Nusprendžiau pamiegoti, nes vistiek šiandien neturiu ką veikti. Katherine kažkur išvažiavo su tuo Niall, o mane vieną paliko. Atsiguliau į minkštą lovą ir užmigau.

-Po 4h-

Prabudau. Lauke jau buvo gerokai tamsu. Kažkas pradėjo belstis į mano kambario duris.

-Užeikit.-tariau apsimiegojusi.

Į kambarį įėjo Katherine.

-Po valandos važiuosim prie laužo, tu irgi važiuosi!-nusišypsojo.

-Gerai, bet tik šiandien...

| Summer Love |Where stories live. Discover now