31.

1.1K 62 2
                                    


  Dabar atrodo lyg visas pasaulis išslydo iš po kojų. Ten buvo Diana. O aš kaip kokia kvailė užsipuoliau jį. Pradėjau jam skambinti. Jis neatsiliepė nei į vieną skambutį. Norėjau pabandyti dar kartą, bet telefonas išsikrovė. Kampe prie sienos susigūžiau į kamuoliuką ir pradėjau tyliai verkti. Kodėl visuomet prarandu viską, kas man brangu? Oh ,tėti... Kad tu žinotum kaip tavęs pasiilgau. Pasiilgau tavo juoko ir humoro jausmo. Pasiilgau tavo tų stiprių rankų, kurios tarytum supynės mane supdavo. Nejučiomis užmerkiau savo apsunkusias akis ir atsijungiau nuo realaus pasaulio.

-Rytas-

-Niall POV-

Pajaučiau šaltą vandenį ant savo veido ir staigiai pašokau nuo sofos.

-Ar jūs išvis išprotėjot?!-sušukau.

Harry ir Louis pradėjo juoktis, bet staigiai surimtėjo.

-Kas yra?-paklausiau nesupratęs.

-Emilė...-Louis balsas užlūžo.

-Kas jai?!-pažiūrėjau į juos nerimo pilnu žvilgsniu.

-Emilė dingo. Jos nėra nei viename iš kambarių.-tarė Harry.

-Ne, ne, ne! Ji negalėjo išeiti, juk čia pilna Jake žmonių!-pradėjau rautis plaukus ir purtyti galvą į visas puses.-Aš privalau ją surasti, kad ir kur ji bebūtų.-pagriebiau automobilio raktelius ir išlėkiau į lauką.

Pirma vieta kur ji gali būti, tai pas Jake. Suspaudžiau vairą rankose ir užkūręs automobilio variklį nuvažiavau į Jake namus. Pagriebiau telefoną į rankas, ten buvo begalė skambučių nuo Emilės iš po vakar. Sustojęs Jake kieme pradėjau skambinėti Emilei, bet jos telefonas išjungtas arba išsikrovęs. Susimovei Niall. Stipriai susimovei. Juk iš kur ji galėjo žinoti, kad aš buvau su Dia?Stipriai kumščiu trenkiau į vairą ir išlipęs iš automobilio nuskubėjau prie Jake namų durų ir man nespėjus pabelsti jis jas atidarė.

-Kokie vėjai atpūtė, Horan?-atsirėmė į durų šoną.

-Ar Emilė pas tave?

-Ne. Po to karto kai tu ją išsivežei aš jos nemačiau ir nusprendžiau nebesikišti į jūsų gyvenimą. Jūs laimingi, aš irgi, nes pagaliau išsiskyrėm su Celine ir susiradau normalią merginą.-ranka perbėgo per plaukus.

-Mėšlas.-tyliai nusikeikiau.

-Kas nutiko? Galbūt galiu pagelbėt?

-Ji dingo. Mes vakar apsipykom. Stipriai apsipykom. Ji juk negalėjo manęs palikti, ar galėjo?-stipriai sukandau lūpą, kad ,atrodo, iš jos netgi galėtų pradėti bėgti kraujas.

-Galėjo... Tiesiog siūlau tau grįžti pažiūrėti ar jos daiktai vietoj.-Jake paplekšnojo man per petį ir uždarė duris.

Giliai įkvėpęs oro grįžau į Louis sodybą.

-Emilės POV-

Prabudau nuo stipraus šalčio. Nieko keisto, juk visą naktį miegojau balkone vien po suknele. Atsistojusi prasitryniau savo akis ir pradėjau eiti link laiptų, bet išgirdusi pokalbį apačioje sustojau.

-Aš jos neradau supranti?-Niall balsas lūžinėjo.

-Kodėl tu taip pergyveni dėl jos?-išgirdau duslų Harry balsą.

-Nes aš ją myliu ir ji yra mano mergina. Jeigu jos nerasiu, užsimušiu...

-Ji tikriausiai tave paliko.-tarė Louis.

-Nekalbėkit taip!-sušuko ir išgirdau, kaip jis pradėjo lipti į antrą aukštą, tad greitai tyliai nubėgau atgal į balkoną ir atsiguliau kampe, kaip vakar...

Užmerkiau akis ir apsimečiau, kad miegu... Neilgai trukus išgirdau kaip prasiveria balkono durys. 

Tikriausiai Niall atėjo čia...

| Summer Love |Where stories live. Discover now