19.

1.3K 69 4
                                    


  -Niall, greitai lįsk po lova.-sušnabždėjau ir pasigriebusi telefoną įsijungiau kažkokį vaizdo įrašą, kuris net nebuvo juokingas.

-Emile, tikiuosi nieko neparsivedei į namus.-močiutė įėjo į mano kambarį ir užtilo pamačiusi, kad aš viena.-Kodėl tu visa šlapia?

-Nes ką tik parėjau namo?-pakėliau antakį.

-Su kuo čia juokeisi?-neatstojo nuo manęs.

-Viena, tiesiog žiūrėjau juokinga vaizdo įrašą.-sumelavau.

-Aišku. Norėjau pasakyt, kad mes su seneliu išvažiuojam dviem dienom į mano draugės dukros vestuves. Neapversk namų, ant spintelės palieku pinigų. Beje be Katherine niekur neik.-pagrūmojo pirštu.

-Aha, gerai iki, aš noriu miego.-suvaidinau ir kritau į lovą - Niall suinkštė.

-Kas čia per garsas?-močiutė apsidairė aplink kambarį.

-Užsigavau koją, vakar bėgau ir pargriuvau.-melas, melas, melas...

-Aišku. Gerai iki ,Delilah!-pagaliau išėjo iš kambario.

-Gali išlįst, atsiprašau, kad prispaudžiau.-tariau Niall.

-Nieko tokio. Galiu pasinaudoti tavo dušu?

-Žinoma.-nusišypsojau.-Aš nueisiu į Katherine vonios kambarį.-tariau pagriebusi savo rožinę pižamą.

Nusipraususi ir pasidžiovusi drabužius grįžau į kambarį. Niall sėdėjo ant mano lovos ir buvo įlindęs į telefoną.

-Amm, gal pažiūrim kokių filmų?-paklausiau.

Niall pakėlė akis į mane.

-Aha, tuoj.-išgirdau fotografavimo garsą.

-Ką tu darai?-nusijuokiau.

-Noriu užsistatyti gražią merginą ant ekrano.-šyptelėjo.

Išraudonavau kaip burokėlis..Ir įjungusi filmą „Šilti kūnai" atsiguliau ant lovos šalia Niall, bet taip, kad neliesčiau jo.

-Aš nesikandžioju, gali ateiti arčiau.-sukikeno Niall.

Ar jis nori... Ar jis nori, kad prisiglausčiau? O dieve, kas su šiuo vaikinu darosi? Iš pradžių dėl prisiglaudimo aprėkia, o dabar jau nori, kad prisiglausčiau. Atsargiai prisislinkau prie jo ir savo smulkiomis rankomis apsivijau liekną vaikino liemenį.

-Kaip tu tiek daug valgantis esi toks plonas?-sumurmėjau.

-Nežinau.-patrūkčiojo pečiais.

-Aš vos pauostau šokolado ir iškart +10kg.-suburbėjau.

-Tu? Nejuokauk moterie. Kiek išvis sveri?

-42kg.-sumurmėjau nepatenkinta savo svoriu.

-KIEK? Princese, tu turi priaugti mažiausiai 5kg.-Niall pažiūrėjo į mane rimtu žvilgsniu.

Princese. Princese. Princese...

-Gerai pasistengsiu.-padėjau savo galvą ant Niall krūtinės ir toliau žiūrėjau filmą.

-Po gerų 4h-

-Niall, mes pavėluosim.-suverkšlenau, nes mano plaukai atrodė tragiškai ir aš jų niekaip negalėjau sutvarkyti.

-Eikš.-Niall pasiėmė savo kuprinę ir ištraukė kepurę bei uždėjo ant mano galvos.

-Ačiū.-šyptelėjau ir pabučiavau jam į skruostą.

-Neužkiši tokio bučinio.-nusijuokė ir įsisiurbė į mano lūpas.

Atsitraukus Niall prikando lūpą.

-Man patinka tavo apranga.-nužvelgė mane.

Aš vilkėjau trumpus marškinėlius su skaičiumi 35, rožinius džinsinius šortukus ir vansus.

-Ačiū.-šyptelėjau ir pagriebusi Niall ranką išsitempiau iš namų bei juos užrakinau.

-Važiuosim vienu automobiliu su Harry.-suprunkštė Niall.

-Kodėl jis tau nepatinka?

-Nes jis lenda prie to, kas priklauso man.-pavartė akis ir permetė savo ranką per mano pečius.

Ką jis turėjo omeny sakydamas „Nes jis lenda prie to, kas priklauso man." ?

| Summer Love |Where stories live. Discover now