Priėjęs Jessie kambarį tyliai pravėriau duris.
-Jessie, juk sakiau palikti mane vieną.-Emilė sušniurkštė nosimi.
-Čia aš, Emile.-tariau tyliai.
-Išeik, Niall.-ji buvo susirietusi į kamuoliuką ant lovos.
-Ne, neišeisiu iki tol, kol nepapasakosi, kas nutiko.-prisėdau šalia jos.
Ji vis dar vilkėjo mano džinsus ir maikutę, bet jie buvo gerokai suplėšyti. Emilė atsargiai atsisėdo ant lovos ir pakėlė maikutę, ant jos kūno matėsi mėlynės. Ji atsargiai patraukė plaukus nuo vienos kaklo pusės ir ten matėsi meilės žymės.
-Kas per velnias, Emile?!
-Manęs vos neišprievartavo. Jis bučiavo mane šlapiais bučiniais, palikdamas seiles ant manęs. Jaučiuosi tokia purvina...-sukūkčiojo.
-Ša... Dabar aš čia.-apsikabinau ją.
-Ar tu tikrai manai, kad aš kekšė?-ji pakėlė savo ašarotas akis į mane.
-Ką? Ne! Tiesiog Katy mane sunervino. Ji žinojo, kad tema apie Lilę mane žudo kiekvieną kartą išgirdus jos vardą.
-Pasipasakok man, Niall.-ji prispaudė savo veidą prie mano krūtinės.
-Kaip jau žinai Katy nuo pat mano paauglystės manimi naudojosi. Aš nuo visų tai slėpiau. Buvau palūžęs, nes kas gali norėti būti su dvidešimt metų vyresne moterimi? Tuomet sutikau Lilę. Iš pradžių mes buvome tik draugai, po to pradėjome susitikinėti. Vieną dieną mes um... Pasimylėjome be apsaugų ir ji pastojo. Tu net neįsivaizduoji, koks buvau laimingas. Man buvo nesvarbu, kad mes jauni. Aš ją mylėjau taip stipriai. Katy nenorėjo, kad mes su Lile būtume kartu tad vieną kartą kai Lilė išėjo pas ginekologę dėl vaikučio, Katy atėjo pas mane ir liepė su ja permiegot. Aš nesutikau, nes nenorėjau to. O tuo labiau, kai turėjau mylimą merginą, kuri bet kurią minutę galėjo grįžti. Bet Katy pradėjo mane šantažuoti. Tad man neliko kito pasirinkimo. Ir... Ir Lilė mus užklupo. Galėjau matyti vien iš jos veido išraiškos, kaip jos širdis sudūžta į milijonus dalelių. Bandžiau jai paaiškinti, kas iš tiesų vyko, bet ji manęs neklausiusi išvažiavo. Ir aš net neįsivaizduoju, kur ji dabar yra ir kur yra mano vaikas.-kelios ašaros nusirito mano skruostu.
-Kuo ji tave šantažavo?
-Prižadėk, kad po to ką dabar pasakysiu manęs nepaliksi.-pažiūrėjau į jos raudonas nuo verkimo akis.
-Prižadu.
-Aš vartojau narkotikus.-atlošiau galvą ir užmerkiau akis.
-Va ką tas vaikinas, kuris norėjo mane išprievartauti, turėjo omeny. Jis sakė, kad privers tave kentėti pasinaudojęs manimi. O kai aš paklausiau, ką tu jam padarei, jis pasakė, kad tai jau nebesvarbu, nes tu jau ilgą laiką tai esi metęs.
Tai Edgaras. Jis tikrai nepaliks Emilės ramybėje.
-Atleisk man, Emi. Bet aš negaliu leisti, kad jis ką nors tau padarytų. Todėl tiesiog...-mano balsas lūžinėjo.-Tiesiog paleisiu tave, Emile. Aš tave skaudinu ir per mane tu gali stipriai nukentėti. Aš tiesiog per stipriai tave myliu, kad leisčiau, kad kažkas tau nutiktų.
-Ne, Niall. Tai yra tavo praeitis, o mes esame dabartis. Man nesvarbu, ką jis gali man padaryti, tačiau kartu mes ištversime viską. Ir net nedrįsk manęs paleisti.-ji įsisiurbė į mano lūpas..
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...