-Po 2h-
Su Niall tikrai linksmai apsipirkinėjome. Jis man padėjo išsirinkti drabužius. O jų tikrai begalė! Nors liepiau, kad Niall neišlaidautų ant manęs, tačiau jis manęs neklausė. Dabar einame į kavinę, nes Niall miršta iš bado.
-Taigi mėsainis ar mėsainis ir bulvytės.-Niall bandė apsispręsti ką užsisakyti.-Meh, geriau pasiimsiu mėsainį su bulvytėmis ir kola. Ką tu užsisakysi?-pakėlė nuo meniu akis į mane.
-Vandens.-tyliai tariau..
-O kažką valgomo?
-Nenoriu.-šyptelėjau netikrai.
-Laba diena, aš Niki ir būsiu jūsų padavėja, taigi ką užsisakysite?-atėjusi padavėja flirtuojančiai kreipėsi į Niall.
Tos merginos Niki išvaizda buvo panaši į Katherine, tačiau šios merginos apvalumai tiesiog buvo neslepiami. Šlykštu.
-Du mėsainius su bulvytėmis, vieną kolą ir vandens.-tarė Niall net nepakeldamas akių į ją.
-Gal nori šįvakar pas mane?-ji priėjo arčiau Niall.
-Ačiū, ne. Aš šią naktį praleisiu su SAVO mergina.-pavartė akis.
-Nagi... Ta pana garantuoju, kad nėra tokia graži kaip aš!-ji bandė flirtuoti.
-Užsikišk, tavo cypiantis balsas verčia mano ausis kraujuot.-suprunkštė Niall.
Padavėjos veidas nuo pykčio paraudonavo ir ji greitu žingsniu dingo nuo mūsų stalelio. Nusišypsojau, nes Niall ją atstūmė.
-Kodėl šypsaisi?-sukikeno.
-Ta Niki tikras pudros sunkvežimis.-nusijuokiau.
-Sutinku.-su Niall sumetėm žaibais.
Netrukus prie mūsų atėjo kita padavėja ir padavė mums mūsų užsakymus. Niall vieną lėkštę su mėsainiu ir bulvytėmis pastūmė man.
-Žinau, kad nori.
-Um... Ačiū?-tariau ir tai nuskambėjo labiau kaip klausimas.
Su Niall linksmai juokėmės ir valgėme savo maistą iki tol kol mano akys susitiko su Jake...
-Niall...?
-M?-jis pakėlė akis nuo savo kolos į mane.
-Jake ateina čia.-nurijau susikaupusias seiles..
-Išmalsiu jam snukį.-suurzgė Niall.
-Prašau, nesileisk jo išprovokuojamas.-prisispaudžiau arčiau Ni.
-O sveikas ,brolau.-išgirdau pašaipų Jake balsą.-O kaip gerai, suradai mano lėlytę.
Užmerkiau akis. Pajaučiau riedančią šiltą ašarą.
-Ji ne tavo daiktas.-tarė pro sukąstus dantis mano gelbėtojas, tai yra Niall.
-Mano. Nagi, judinkis.-Jake balsas pasidarė piktas.
-Ji su tavim niekur neis. Ir net nedrįsk jos paliest.-Niall kūnas įsitempė.
-Su jumis neįdomu.-pavartė akis Jake.-Nesirūpinkit, aš dar grįšiu tavęs mažute.-apsilaižė lūpas ir išėjo.
Sukūkčiojau.
-Nebijok. Jis tavęs negaus. Nebent tik per mano lavoną.-nuvalė mano ašaras ir priglaudė savo lūpas prie manųjų.
Negaliu apsakyti šio jausmo. Su Niall jaučiuosi tokia saugi, lyg už mūrinės sienos. Su juo nebijau būti savimi.
Niall pametė 10 dolerių ant stalo ir paėmęs mano pirkinius bei mano ranką, išsivedė mane iš kavinės. Po maždaug dvidešimt minučių buvau prie močiutės namų.-Tavęs šeštą valandą atvažiuos paimti Jessie.-Niall įdavė man pirkinius.
-O kodėl ji?
-Norėjau aš, bet aš turiu suruošti motociklus, nes vyksim porom prie mano namelio miške, prie ežero.-šyptelėjo ir pabučiavęs mane išvažiavo.
Na... Jau ketvirta valanda. Laikas eiti ruoštis!
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...