15.

1.3K 64 3
                                    

  -Niall, čia tu?-paklausiau drebančiu balsu.

-Aš.-išpūtė dūmus į orą.

-Kodėl tu čia?-prisėdau šalia jo.

-Tavęs galėčiau paklausti to paties.

-Um... Ar tai keistai nuskambėtų, jeigu pasakyčiau, kad ėjau ieškoti tavęs?-nurijau susikaupusias seiles.

-Taip, skambėtų keistai.

-Bet aš iš tikrųjų ėjau ieškoti tavęs. Tai gal atsakysi, ką tu čia darai?-nuleidau akis į Niall kojas ant kurių matėsi raudoni brūkšniukai.-Niall... Ar tu save žaloji?

-Kai man sunku... O man visada sunku. Atėjau čia pagalvoti. Tiesiog mano gyvenimas toks beprasmiškas. Skaudinu kiekvieną sutiktą žmogų. Kam išvis gyventi, jeigu vistiek mirsiu?

-Niall, nekalbėk taip.-apkabinau jį.

Niall taip pat mane apkabino.

-Prižadėk, kad niekada manęs nepaliksi. Nes visi, kurie man rūpi, išeina iš mano gyvenimo.-pajaučiau šiltą Niall ašarą ant savo peties.

-Prižadu.-sušnabždėjau.

-Esi bandžiusi rūkyti?-staiga Niall paklausė.

-Ne...

-Išsižiok.

Atsargiai pravėriau lūpas, nežinodama ką jis ruošiasi daryti. Niall įtraukė cigaretę ir dūmus įpūtė man į burną. Atsargiai paleidau juos iš savo burnos.

-Geras.-sušnabždėjau, o Niall tik patrūkčiojo pečiais.-Ar esi anksčiau tai bandęs su kažkuo?

-Nevisai. Tik mačiau kaip Louis su Eleanor tai darė.

-Aišku.

-Einam maudytis.-Niall nusimetė megztinį.

-Tu juokauji? Aš nelipsiu į tą šaltą vandenį!

-Nagi, einam.-suzyzė kaip mažas vaikas.

-Aš neturiu maudymuko.

-Gali eiti ir nuoga, man netrukdys.-prikando lūpą.

-Ha ha, taip, tam senukui tikrai patiktų mano kūnas.-mostelėjau ranka į atokiau ant suoliuko sėdintį senuką, kuris spoksojo į mane išsižiojęs.

Niall atkišo tam seneliui vidurinį pirštą.

-Niall! Jis tau nieko nepadarė!-kumštelėjau į Niall šoną.

-Jis spoksojo į mano mergaitę.

Mergaitę, mergaitę, mergaitę... Jis pavadino mane savo mergaite.

-Na gerai, einam maudytis.-nusimečiau Niall drabužius.

Jo veidą papuošė pergalinga šypsena ir jis bėgte nuskuodė į vandenį. Lėtai priėjau ir įkišau vieną koją į vandenį, kuris buvo šaltas it ledas.

-Aš čia nelipsiu, vanduo ledinis!

-Nagi, ateik, nėra jis toks šaltas. Be to aš juk galiu tave sušildyti.

-Ha ha ha... Labai juokinga.-pradėjau bristi į vandenį ir cyptelėjau kai Niall mane panardino po vandeniu.-Tu nesveikas!

-Žinau.-sukikeno ir prisitraukė mane trumpam bučiniui.

-Man tikrai čia labai šalta, ar galime lipti iš vandens?-paklausiau.

-Žinoma.

Išplaukus į krantą jau ruošėmės eiti, bet Niall mane sustabdė.

-Kas?-paklausiau nesupratusi jo elgesio.

Niall užvilko man savo džemperį.

-Kam tai?-parodžiau į rūbą, kurio jis mane aprengė.

-Nenoriu, kad kažkokie mėmės tave nužiūrinėtų.

Ow jis pavydi manęs...

-Aišku.

-Žinai rytoj važiuosim į festivalį. Ir norėčiau, kad kai iš jo grįšim su manimi nuvažiuotum į vakarėlį.

-Um... Gerai.-tyliai tariau.

Ni sukabino mūsų rankas ir patraukėme namelio link. Tyliai pravėrėme duris ir nužingsniavome į mūsų kambarį. Nieko nelaukusi kritau į lovą ir užmigau dar pajausdama kaip Niall užklojo mane.

| Summer Love |Where stories live. Discover now