12.

1.3K 62 2
                                    


  -Katherine, aš tikrai nesirengsiu suknelės.-suraukiau antakius kai ji liepė man rengtis juodą aptemptą suknelę.

-Nagi. Tu su ja atrodysi tobulai.-suverkšleno.

-Nesirengsiu. Ji per daug išryškins mano apvalumus, kurių neturiu.-sumurmėjau.

-Tuomet bent apsirenk tą juodą su kiek papūsta apačia.-suzyzė.

-Ne. Niall sakė, kad važiuosim motociklais prie ežero, tad su suknele bus nepatogu važiuoti.-užsidengiau rankomis burną supratusi, kad pasakiau ko nereikia.

-Tai tu šiandien buvai su Niall?!

-Um... Am...-pradėjau mikčioti.

-Kaip tu galėjai?! Nekenčiu tavęs!-sušuko ir dingo iš mano kambario.

Na va ,Emile. Sugadinai nuotaiką tiek sau, tiek Katherine. Niekur nevažiuosiu šiandien. O riedlentei naujai susiveiksiu pinigų iš kažkur. Atsisėdau ant lovos ir išgirdau supypsint savo telefoną. Paėmusi jį pamačiau žinutę.

* Ką u mažute? Jessie atvarys tavęs po 15 min
-N*

Nusišypsojau dėl to kaip jis mane pavadino. Nusprendžiau atrašyti.

* Sėdžiu lovoj. Tegul nevažiuoja, nes aš niekur nevažiuosiu.*

Atsakymo taip ir nesulaukiau, tik išgirdau, kaip užsitrenkia lauko durys. Turbūt Katherine išėjo. Apsirengiau savo pižamą ir įsijungiau televizorių. Pasibaigus kažkokiam neįdomiam realybės šou išgirdau beldimą į kambario duris.

-Užeikit.-sumurmėjau apsiversdama ant kito šono.

Durims prasivėrus išvydau Jessie.

-Kodėl guli? Važiuojam staigiai.-nusišypsojo.

-Nenoriu.

-Kodėl?

-Na matai, man kaip ir pradeda patikti Niall. Bet tuo pačiu ir Harry. Bet Niall labiau. O Katherine yra su Niall ir aš jai netyčia prasitariau, kad šiandien buvau su Niall. O matydama Niall ir Katherine kartu noriu tiesiog prasmegti žemyn.-sukūkčiojau.

-Nagi neverk. Būtum mačiusi Niall reakcija kai tu parašei, kad nevažiuosi. Jis tiesiog pradėjo kažką po nosim murmėt ir aprėkęs Zayn nuėjo kažkur.-sukikeno.

-Oh... Gerai važiuosiu. Tik man reikia apsirengti.

-O dieve. Apsirenk šitą suknelę, prašau!-ji parodė į tą pačią suknelę, kurią siūlė Katherine.

-Gerai.-tariau pasiimdama maudymuką, suknelę, aukštakulnius ir nueidama į vonios kambarį.

Viską apsirengiau ir šiek tiek sugarbanojau plaukus. Man išėjus iš vonios Jessie aiktelėjo.

-Ar kas blogai? Ar išsitepiau kažkuo?-pradėjau klausinėt.

-Ne. Tu atrodai tobulai!-sucypė ir apkabino mane.

-Ačiū.

-Gerai važiuojam, vaikinai saugokitės mergos atvaro!-nusijuokė.

Linksmai juokėmės važiuodamos. Atvažiavus man suspaudė širdį. Niall sėdėjo ant savo motociklo, o ant jo kelių sėdėjo Katherine ir jie bučiavosi. Nurijau susikaupusias seiles. Na ką gi, Niall. Nori žaisti? Pažaiskim.
Išlipau iš Jessie automobilio ir pamačiusi Harry pribėgau ir apsikabinau jį.

-Labas ,mažute. Tu atrodai... Wow.-jis buvo be žodžių.

-Ačiū ,Hariuk.-sukikenau.-Taigi, ar tu laisvas? Nes girdėjau poromis važiuosim.

-Taip, aš laisvas. Vienišas vilkas, tikėjausi, kad norėsi būti su manim.-apsilaižė lūpas ir mane pabučiavo.

Akies krašteliu mačiau susierzinusį Niall veidą. Jis gniaužė savo kumščius ir kažką pasakė Katherine. Ji supyko, atsistojo ir kažkur nuėjo.

Patinka žaisti Horan?  


| Summer Love |Where stories live. Discover now