3.

1.7K 97 2
                                    


-Tai eik ruoštis!-apsidžiaugė Katherine.

-Gerai.-tariau.-O galėsiu pasiimti riedlentę?Jau ilgai su ja nevažinėjau.

-Galėsi.-suprunkštė ir išėjo.

Ką apsirengti. Pasiėmiau juodus džinsus su suplėšytais keliais, baltą maikutę ant petnešėlių ir ant viršaus raudoną megztinį su žvaigždute. Viską apsirengusi užsidėjau kažkada Jake dovanotą apyrankę, ant jos buvo žvaigždutė ir deimantukas. Plaukus surišau į uodegėlę ir išėjau iš kambario. Priėjau prie Katherine kambario durų ir į jas pabeldžiau.

-Užeikit!-suriko.

Pravėriau duris ir pamačiau ją su mini sijonėliu ir trumpais marškinėliais. O pati ji klijavosi blakstienas. Kam jai tiek daug makiažo, jeigu ji ir su juo nelabai gerai atrodo...

-Tu šitaip eisi?-paklausė peržvelgusi mano aprangą.

-Na, taip?-sumurmėjau.

-Gal tau paskolint šortus? Nes atrodai šlykščiai šitaip apsirengusi.-tarė pašaipiu balsu.

Auč.

-Ne, ačiū.Gal galėčiau pasiskolinti tavo vans?-paklausiau nedrąsiai.

-Žinoma jie mano batų dėžėje ir gali juos pasilikti, nes aš vistiek jų nei karto nenešiojau ir nenešiosiu.-suprunkštė.

-Ačiū.-tariau ir apsisukusi norėjau išeiti iš kambario.

-Netrukus atvažiuos mūsų pasiimti, pasakysim močiutei, kad einam pas Jessie, supratai?-pažiūrėjo į mane žudančiu žvilgsniu.

-Gerai, gerai.

Grįžau į savo kambarį.

-O dieve. Dar tik kelios valandos kai aš čia, o aš jau iš čia noriu dingti.-sumurmėjau ir pasiėmiau savo mėtinės spalvos riedlentę su rožiniais ratukais.

 Išėjau iš kambario ir nulipau laiptais žemyn, ten manęs jau laukė Katherine.

-Močiute, mes einam pas Jessie!-šuktelėjo Katherine ir išstūmė mane pro duris.

Lauke jau laukė juodas Range Rower automobilis. Katherine atsidarė dureles ir atsisėdo į priekį, o man neliko vietos. Na, žinoma.

-Sėsk man ant kelių, mažute.-mirktelėjo kažkoks garbanius.

Atsisėdau ant jo kelių.

-Taigi koks tavo vardas, mažute?-paklausė vėl.

-Aš Emilė ir aš tau ne mažutė, kudliau.-suprunkščiau.

-Aw kokia tu pikta.-apsikabino mano liemenį.

Kaip jis drįsta mane liesti? Grįžus teks šituos drabužius plauti šimtą kartų. Nusijuokiau iš savo minčių.

-Kodėl kikeni, mažute Emile?-vėl paklausė tas kudlius.

-Nes tavo garbanos kvailos, kudliau.-vėl nusijuokiau.

-Mano vardas Harry.-pervertė akis.-Ir mano garbanos gražios, pati sau meluoji sakydama, kad jos nėra.-pamerkė akį.

Iš dalies jis buvo teisus. Man jo garbanos patiko...

-Atvažiavom!-sušuko Katherine.-Niall,Zayn ir Jessie jau čia ar ne, Harrieta?

-Katyte, nevadink manęs Harrieta,aš tau ne karieta.-nusijuokė Harry.-Taip jie čia, nes pirma jie atvažiavo, o vėliau Niall perdavė šį automobilį Sam ir jis atvažiavo pasiimti mūsų.-tarė ir iškėlė mane iš automobilio.


Pasidėjau riedlentę ant smėlio. Visi nuėjome prie trijų žmonių.


-Kas ši gražuolė, katyte?-rudakis parodė į mane.

-Čia mano pusseserė. Vistiek ji už mane nėra gražesnė.-papūtė lūpas Katherine.

-Tikrai. Rengiasi kaip kokia benamė. Gal tavo motina nedavė pinigų rūbams nusipirkt?-tarė ir visi pradėjo juoktis. Išskyrus purpurinių plaukų savininką.

Pajaučiau skausmą širdyje ir besikaupiančias ašaras...

| Summer Love |Where stories live. Discover now