-Po savaitės-
Ši savaitė buvo pati ilgiausia ir sunkiausia per visą mano gyvenimą. Šiandien išaušo ta diena, kai grįžtu namo. Visą savaitę su Niall buvome kartu. Kartais net tiesiog stovėjome apsikabinę. Kas gero nutiko DisneyLande?
Atšventėm Matt gimtadienį. Juokingiausia buvo, kai jis pasakė, kad merginos turi utėlių ir paklausė ar aš jų neturiu. Su Niall tiesiog mirėme iš juoko. O vakar su Niall buvome pirmame mūsų oficialiame pasimatyme. Tai buvo taip miela iš jo pusės!
Na, o dabar į realybę. Stoviu prie lauko durų su lagaminu rankose ir laukiu ,kol išeis Niall ir vyksime į oro uostą. Taip,šįkart skrisiu lėktuvu, nes traukinio bėgius sugriovė ir traukinys nebevažinės. Netrukus Niall išėjo ir jis atrodė taip tobulai! Eh, koks pasaulis žiaurus, kad tikriausiai niekada jo nebepamatysiu.
-Eini?-jo balsas buvo girgždantis.
-Aha.-tariau liūdnai.
-Po geros valandos-
-Na štai. Viskas čia ir baigiasi...-sugniaužiau rankoje voką.
-Aš numirsiu be tavęs.-Niall sukūkčiojo.
-Viskas bus gerai. Tik prašau, prižadėk, kad ir kas nutiktų, ar likimas mus suvestų vėl ar ne, tu nebežalosi savęs.-pažiūrėjau į jo gilias akis.
Niall pakramtė savo lūpą ir galiausiai tarė tylų „Prižadu".
-Keleiviai prašome lipti į lėktuvą, lėktuvas į Niujorką numeriu CE55 netrukus kils.
Po šių žodžių pradėjau tiesiogine to žodžio prasme bliauti. Niall stipriai apkabino mane.
-Viskas bus gerai. Nors jeigu ir nebus gerai, prižadėk man, kad susirasi geresnį nei aš.-Niall sušnabždėjo man į plaukus.
-Nenoriu nieko kito. Aš net nenoriu išvykti.
-Tau reikia eiti, Emile..-tarė jis be emocijų, lyg jis norėtų manęs atsikratyti. Todėl ašaros dar smarkiau pasipylė iš mano akių.
-Sudie, Niall..-jau ruošiausi apsisukti, net neatidavusi laiško, bet Niall įsisiurbė į mano lūpas. Mūsų paskutinis bučinys.
Atsitraukusi atkišau jam laišką.
-Paskaityk, kai būsi vienas.-tariau tyliai ir apsisukusi nubėgau lėktuvo link.
Įsėdusi į jį pamačiau dar vis stovintį Niall, jis pamatęs mane pro langą pamojavo paskutinį kartą ir apsisukęs nuėjo.
Iš mano akių pasipylė vanduo, kaip iš kibiro.
Sudie, Niall.
Sudie mano vasaros meile...
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...