9.

1.4K 67 3
                                    

  -Nepykstu.-nuleidau akis žemyn.

-Galiu paklausti?

Linktelėjau galvą.

-Ar esi turėjusi pirmąjį bučinį?

-Lyg tau tai rūpėtų.-sumurmėjau.

-Atsakyk man.

-Ne.-sušnabždėjau.

-Tu nori pasakyti, kad Jake niekada tavęs nebučiavo per tuos dvejus metus?-Niall pakėlė antakį.

Papurčiau galvą.

-Jis sakydavo, kad bučiuojasi tik vaikai. Jis man neleisdavo net prisiglausti.-nuvaliau bėgančią ašarą.

-Koks jis mulkis. Kaip galima neleisti prisiglausti prie savęs tokiai merginai kaip tu. Jam pavydėtų kiekvienas..-šyptelėjo liūdnai.

-Kokiai kaip aš?-mano lūpų kamputis pakilo.

-Tokiai gražiai. Tokia nekaltai ir tokiai vaikiškai.-net nepajutau kaip po jo ištartų žodžių mano skruostai paraudo.

O, kad tu žinotum, ką apie tave manau aš.

-Ar šiandien kažkur reiks eiti?-nutraukiau tarp mūsų stovinčią tylą.

-Aha. Vyksim į tą pačią vietą kaip vakar.-šyptelėjo.

Atsidusau.

-Nagi, bus smagu.

-Aš ne dėl to.-padėjau jam vaflius ant stalo.

-Kas nutiko?-paklausė susirūpinęs.

-Mano visi turimi drabužiai susitepę, o iš Katherine tikrai nenoriu skolintis, nes jie visi tokie, kokių aš nemėgstu.-sumurmėjau.

-Žinai, aš galiu tave nuvežti iki parduotuvės.-pradėjo Niall, bet aš jį pertraukiau.

-Aš neturiu pinigų. Tad manau apsieisiu.

-Aš galiu sumokėti už tave.-Niall šyptelėjo.

-Nenoriu naudotis tavimi kaip kreditine kortele, mes vos vakar susipažinom.

-Jeigu nevažiuosi su manimi, aš pats nupirksiu.-Niall greit surijo vaflius ir atsistojo.

-Na, gerai. Bet gal galėčiau gauti tavo marškinėlius ar kažką apsirengti?Žinoma, jeigu negaila.-kažką sumaliau.

-Žinoma.-Niall veide atsirado pergalės šypsenėlė ir jis užbėgo laiptais į viršų.

Netrukus jis grįžo rankose turėdamas juodus futbolo šortus ir baltą maikutę su užrašu ,,Crazy Mofo''. Pasiėmiau drabužius ir padėkojusi nuėjau į vonios kambarį jų apsirengti. Atrodžiau tikrai juokingai. Įdomu, kažin kaip veikia Niall duotas telefonas? Išspaudinėjau visas programėlės, kol radau kamerą ir pasidariau nuotrauką. Pripažinsiu, telefonas geras dalykas. O kas čia?Instagram. Kam ji skirta?Prisiregistravau. Čia buvo pilna įvairių žmonių nuotraukų. Ką gi... Aš irgi įsikelsiu. Po ilgo vargo man pavyko įkelti nuotrauką ir sulaukti pirmųjų dviejų sekėjų!

-Ar tu dar ten ilgai? Jeigu neateisi per penkias minutes - išsinešiu tave iš ten.-išgirdau Niall juoką.

-Aš atrodau juokingai.-sukikenau.

-Pasirodyk.

-Ne.-sumurmėjau.

-Prašau. Ir pranešu, aš darau šuniuko akytes.

-Gerai jau gerai.-pravėriau duris ir išvydusi Niall iškart nuleidau akis į grindis, nes man jos pasidarė labai įdomios.

Tikėjausi, kad Niall pradės juoktis, tačiau jis tik priėjo prie manęs ir nykščiu perbraukė skruostą.

-Tu neatrodai juokingai. Tu atrodai mielai.-duobutės pasirodė jo skruostuose.

-Tavo duobutės mielos.-norėjau pirštu durti į ant jo skruosto esančią duobutę.

-Atšok.-susiraukė.

Na va. Štai ir vėl grįžo senoji Niall pusė.

-Gerai. Atsiprašau, kad sutrukdžiau. Išvis man nereikėjo čia eiti.-sumurmėjau ir apsisukusi nuėjau durų link.

-Em, ne tai norėjau pasakyti.

-Iki, Horan.-išėjau.  

| Summer Love |Where stories live. Discover now