33.

1.1K 59 2
                                    


-Niall, aš nevažiuosiu.

-Ką?-Niall pasimetė.

-Aš negaliu ten važiuoti, nes neturiu pinigų.

-Viskas jau sumokėta.-Niall šyptelėjo.

-Bet...

-Matai ,Niall? Sakiau vežkis mane, nes šita žiurkė nepriima tavo nuostabaus pasiūlymo.-pertraukė mane Katherine.

-Žiurkė esi tik tu, nes Emilė priešingai nei tu yra su manimi ne dėl mano pinigų.-sušnypštė Niall.

-Tiek to... Važiuosiu kartu.-tariau tyliai.

Niall veidas tarytum nušvito ir jis prisitraukė mane trumpam bučiniui.

-Fu, šlykštu! Susiraskit kambarį!-sucypė Katherine.

-Ačiū už patarimą.-Niall mirktelėjo ir sukabinęs mūsų rankas išsivedė mane iš namo.

-Ei... Mano suknelė ten liko.-tariau.

-Nesvarbu, nupirksiu tau kitą.-Niall šyptelėjo atidarydamas man automobilio keleivio dureles.

-Am... Ar galėtum mane pametėti iki apatinių parduotuvės?-paklausiau susigėdusi.

-Žinoma.-tarė Niall ir jo skruostai paraudo.

Aww jis taip mielai dabar atrodo!

Netrukus sustojome prie milžiniškos drabužių parduotuvės ir Niall išsitraukęs piniginę iš džinsų kišenės ištiesė man 100 eurų kupiūrą.

-Ne, aš to nepriimsiu ,Niall.-papurčiau galvą.

-Imk.-pavartė akis.

Giliai atsidusau ir paėmusi pinigus įsikišau į kelnių kišenę.

-Parašyk kai atliksi, atvažiuosiu tavęs pasiimti, nes turiu nuvažiuoti iki namų, noriu pasikeisti drabužius ir nusiprausti.

-Gerai.-tariau.

Niall ranka apsivijo mano kaklą ir jis staigiu judesiu prispaudė savo lūpas prie manųjų.

-Susitiksim vėliau, princese.-tarė atsitraukęs ir aš pamačiau jo ryškiai raudonas lūpas.

-Iki.-tariau su šypsena ir išlipau iš automobilio.

-Po dvidešimt minučių-

Pagaliau baigiau! Jau maniau, kad pardavėja niekada neatneš mano dydžio juodų, nėriniuotų apatinių.
Jau ruošiausi trauktis telefoną ir rašyti Niall, bet pamačiau verkiantį vaiką.

-Ei, kas nutiko?-pritūpiau prie jo.

-Aš norėjau valgyt ir paprašiau mamytės, kad nupirktų vaikišką mėsainį, bet ji mane apšaukė ir liepė eiti į lauką.

-Nori ledinuko?-paklausiau ir jis linktelėjo, todėl jam atidaviau ledinuką kurį nusipirkau sau.-Koks tavo vardas?-paklausiau atsisėsdama ant suoliuko šalia jo.

-Matt.

Nejaugi čia Niall brolis?

-O koks pilnas vardas?

-Matt Andrew Horan.-tarė kramtydamas pagaliuką.

Taip... Jis Niall brolis.

Greitai išsitraukiau telefoną ir surinkau Niall numerį.

-Labas, princese, ar tu jau?-išgirdau linksmą Niall balsą.

-Sveikas, taip... Bet žiūrėk aš radau verkiantį tavo brolį, tad būtų geriau jeigu kuo greičiau atvažiuotum.

-Žinoma, tuoj privažiuosiu.-padėjo ragelį.

-Tavo brolis tuoj atvažiuos.-šyptelėjau berniukui.

-Ni??-Matt net pagaliukas iškrito iš rankų.

O dieve, tas Ni taip mielai nuskambėjo!! Aghhh šitas vaikas pats mieliausias kokį man tik teko matyti!

Netrukus pamačiau ateinantį Niall. Jis vilkėjo juodus kedus, juodus aptemptus džinsus, baltą maikutę ir raudoną liemenę, o ant akių turėjo akinius nuo saulės ir ant galvos kepurę.
-Ni!!-sušuko Matt ir tekinas pasileido prie Niall bei pargriuvo, bet atsistojęs nulėkė prie jo ir apsikabino Niall kojas, nes Matt vos siekė Niall kelius...


| Summer Love |Where stories live. Discover now