-Taip, mano mama alkoholikė ir visus pinigus prageria.-nusišypsojau dirbtina šypsena, bet pajaučiau riedančią ašarą mano skruostu, tad greit ją nuvaliau ir apsisukusi pradėjau eiti už kažkokių krūmų.
-Zayn, tu kvailas gal?! Tu jos net nepažįsti ir ją įžeidei!-sušuko kažkoks vaikinas.-Ei, palauk!
Supratau, kad tai sakoma man, tad pasileidau bėgti.
Prasibrovusi pro krūmus pargriuvau ant minkšto smėlio. Pakėlusi akis pamačiau ežerą. Čia buvo labai gražu. Pamačiau lieptelį, atsisėdau ant jo, o kojas įmerkiau į vandenį. Rankove pradėjau trinti akis, nes nuo ašarų jas jau skaudėjo.
-Galima atsisėst šalia?-kažkas prilietė mano petį.
Apsisukusi pamačiau tą patį purpurinius plaukus turintį vaikiną.
-Žinoma.-sumurmėjau.
Jis atsisėdo šalia ir taip pat įmerkė kojas į vandenį.
-Aš Niall.
Sustingau. Nejaugi čia tas Niall Horan? Na jis turi tatuiruočių ir auskarų, bet jis mielas.
-Aš Emilė. Emilė Delilah Cox.-šyptelėjau vandeniui.
-Delilah... Gražus vardas.-sukikeno.
-Nekenčiu jo.-suprunkščiau.
-Galbūt man nederėtų klausti, bet matau, kad kažkas tave slegia. Gal galėčiau kaip nors padėti?-paėmė mano ranką ir mūsų akys susitiko.
-Ne. Man padėti neįmanoma.-vėl sukūkčiojau..
-Ei! Neverk.-apkabino mane.-Žinai, tu gali man pasipasakoti.
-Nemanau, kad tu patikimas.-nusišluosčiau akis.
-Nagi. Aš niekam nepasakosiu.
-Na jau gerai. Viskas prasidėjo dar tuomet kai nebuvau gimusi. Mano mama pastojusi norėjo manęs atsikratyti, bet mano tėtis neleido. Mano mama todėl pradėjo gerti. Ji galvojo, kad gerdama alkoholį manęs atsikratys, tačiau aš gimiau sveika. Kai man suėjo dešimt metų, mano tėtis norėjo dar vieno vaiko, bet mano mama pasakė, kad aš buvau klaida ir ji daugiau nenori tokių savo gyvenime. Mano tėtis labai supyko už jos pasakytus žodžius, tad norėjo mane pasiimti gyventi pas jį atskirai nuo mamos. Bet mano mama. Ji.. Ji..-nebegalėjau kalbėti, nes ašaros spaudė gerklę.-Ji jį nužudė.
Pakėliau akis į Niall, o jo akys irgi buvo pilnos ašarų?
-Ar tu verki..?-paklausiau drebančiu balsu.
-Ką? Aš.. Ne..-greit pasitrynė akis.-Man labai gaila, kad tau tenka tai kęsti, tačiau ar nėra žmogaus, kuris tau padėtų? Pavyzdžiui... Tavo vaikinas?
-Vaikinas? Aš neturiu jo.-sumurmėjau.
-Kodėl?
-Turėjau vaikiną vardu Jake, bet jis manimi norėjo pasinaudoti, o kadangi aš jam neleidau, jis liepė savo draugams mane sumušti. Po to karto jo nebemačiau.
-Jake. Palauk Jake Malik?-Niall akys tapo neįskaitomos.
-Na taip. O tu jį pažįsti?
-Zayn.. -suurzgė.-Prakeiktas Malik!
Jis greit atsistojo ir pradėjo bėgti.
-Ei, palauk!-sušukau ir pradėjau jį vytis, bet užkliuvau už kažko ir skaudžiai pargriuvau. Iš kelių pradėjo tekėti kraujas, tačiau Niall jau buvo tolokai nubėgęs.
Šlubuodama nuskubėjau atgal prie laužo.
-Tu nesveikas! Ieškojai žmonių, nes broliui reikėjo pamokyti vieną merginą.-Niall trankė Zayn.
-Baikit!-sušukau ir įlindau tarp jų, tačiau Zayn manęs nepastebėjo ir trenkė man į pilvą.
Sucypiau iš skausmo ir neatlaikiusi pusiausvyros susmukau ant šilto smėlio...
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...