23.

1.3K 62 1
                                    


  -Ouu.-mano lūpų kampučiai pakilo.-Taigi kur mes važiuojam?

-Atgal į festivalį.

-Kodėl? Juk sakei, kad važiuosim į vakarėlį.-pasimečiau.

-Koncertuos Taylor Swift ir Justin Bieber, tad manau tu tikrai norėtum tai pamatyti.-sukikeno.

-Tu rimtai? TU DIEVAS!

-Žinau.-nusijuokė ir pasistatė automobilį.-NELIPK!-sušuko kai ruošiausi atsidaryti duris.

Netrukus Niall pats išlipo ir apėjęs automobilį atidarė man dureles. Sukikenau. Niall nusivedė mane į arčiausiai scenos buvusią vietą, bet žmonių buvo tiek daug, kad aš negalėjau nieko matyti, tik išgirdau, kad JB dainuos naują dainą „Company". Pradėjau šokinėt kaip mažas vaikas, kad bent kažką pamatyčiau, bet tai buvo beviltiška! Pajaučiau šaltus pirštus ant savo šlaunų ir staigiu judesiu buvau pasodinta ant Niall pečių.

-Geriau?-paklausė.

Palinksėjau galva ir jeigu Niall nebūtų manęs laikęs bučiau nukritusi žemyn, nes Justin pradėjo dainuoti. Atsargiai įvėliau pirštus į minkštus Niall plaukus. Niall pakėlė galvą ir pasižiūrėjo į mane sutrikusiu žvilgsniu.

-Oi, atleisk.-patraukiau rankas.

-Man patiko, neatitrauk rankų.-sušnabždėjo.

Gerai. Atsargiai vėl pradėjau velti jo plaukus. O Niall braižė rutuliukus ant mano šlaunų.

-Po 1h-

Ką tik pasibaigė koncertas. Jau ruošiausi nušokti nuo Niall pečių, bet jo rankos tik dar labiau suspaudė mano šlaunis.

-Sėdėk. Žiūrėk, ten yra tas žaidimas, kur jeigu numuši bokštelius duoda prizą. Einam?-Niall pakėlė akis į mane.

-Žinoma.

-Kiek reikia numušti bokštelių, kad gaučiau tą didelį meškiną?-paklausė Niall dar vis laikydamas mane ant pečių.

-5, 5 kamuoliukai kainuoja 10.-tarė vaikinas stovėdamas už sienelės.

-Gerai.-Niall padėjo 10$ kupiūrą.
Ir pasiėmęs kamuoliukus pradėjo mušinėti bokštelius. Atsisukau į tą vaikiną, o jis spoksojo į mane prikandęs lūpą. Pasijaučiau tikrai nejaukiai. Neužilgo Niall numušė visus bokštelius ir gavo didelį meškiną, kurį padovanojo man.

-Klausyk, o tu vaikine?!-Niall sušuko kai pradėjome eiti.

-Ką?

-Kitą kartą jeigu susitiksim ir tu taip toliau nužiūrinėsi mano mergytę, dantis galėsi nuo žemės rinktis!-nusišypsojo.

Mergytę... Mergytę... Mergytę...

Ėjau susikabinusi su Niall rankomis, o kitoje nešiausi didelį meškiną.

-Turėsiu ką apsikabinti, kai miegosiu.-nusijuokiau.

-O tai tau manęs neužteks?-atkišo lūpą.

-Ai. Juk šiandien pas mane liksi. Nepyk, užmiršau.-išraudonavau.

-Nieko, važiuojam.-Niall vėl atidarė man dureles.

Pradėjus važiuoti Niall įjungė radiją per kurią buvo pradėjusi groti kažkokia daina..

''You are my love, you are my heart
And we will never ever ever be apart"

Niall iškart išjungė radiją.

-Kodėl išjungei?

-Blogi prisiminimai.

-Aišku.-išlipau iš automobilio kai buvome prie namų.

Nuėjome į mano kambarį ir netrukus aš buvau paguldyta į lovą, o Niall atsirado virš manęs.

-Emile, leisk man priversti tave pasijusti labai gerai.-sušnabždėjo į ausį.

Per kūną perbėgo keisti šiurpuliukai...



| Summer Love |Where stories live. Discover now