17.

1.2K 63 0
                                    


  -Na, jeigu aš esu dar vienas Niall žaisliukas kaip jūs sakote, tai geriau išeisiu.-tariau ir įgrūdau tai moteriai vaistus į rankas.-Viso gero!-trenkiau durimis.

Ašaros užpildė mano akis. Bėgte pradėjau bėgti namo.

-Niall POV- 

Jau išvis viršūnė! Man motina jau ir taip gyvenimą sugadino, ko ji dar siekia! Išlipau iš lovos ir greitai persirengiau į įprastus drabužius.

-Sūneli, išgerk vaistus.-Maura atėjo į mano kambarį, net nesibeldus.-Kur tu susiruošei?!

-Pas Emilę, kuri per tave išėjo!-užrėkiau.

-Koks vėjas tave nešą pas tą prostitutę?-nusišaipė.

-Nedrįsk jos taip vadint! Vienintelė tokia čia esi tik tu, nes tu apgaudinėjai tėtį su tuo idiotu Felix.-suurzgiau ir netrukus mano skruostas susidūrė su motinos ranka.

Ji drįso man trenkti!

-Tu to nepadarei.-iškošiau pro sukąstus dantis ir staigiai pagriebęs kuprinę su būtiniausiais daiktas išbėgau į lauką.

Dar spėjau išgirsti, kaip Maura mane šaukė, bet man vienodais. Lauke tiesiog pliaupte pliaupė lietus. Vienintelis prieglobstis dabar yra pas močiutę. Bet iki jos 100km kelio, tad teks keliauti traukiniu.

-Emilės POV-

Vaikščiojau po savo kambarį pirmyn ir atgal. Pripažinsiu, atrodžiau tragiškai. Susivėlę ir šlapi plaukai, akys raudonos nuo verkimo. Dar vis vilkiu Niall drabužius, nors jie ir šlapi. Atsisėdau ant palangės ir pradėjau stebėti viską pro langą. Pamačiau žmogaus siluetą einantį link traukinių stoties. Pala... Juk ten Niall! Ką jis ten veikia? Ir kur jis eina? Kodėl man išvis rūpi, kur jis eina ir ką jis veikia? Juk mes ne pora. Bet tuomet, ką reiškia tie mūsų bučiniai? 

Oh jis bučiuojasi su kiekviena"-kalbėjo mano pasąmonė.

Net nusipurčiau nuo minties pagalvojus, ką jis pas Katherine kambaryje daro su savo burna, o paskui mane bučiuoja. 

Nuvijusi visas mintis šalin, paėmiau telefoną į rankas ir susikūriau visus įmanomus socialinius tinklus ir pradėjau naršyti. Nuėjau į instagram ir pamačiau, jog turiu naują sekėją. Paspaudusi pamačiau, jog tai Niall. Jis neturėjo nei vieno sekėjo ir taip pat nieko nesekė apart manęs. Paspaudžiau „sekti" mygtuką ir pradėjau žiūrinėti jo nuotraukas. Kad ir kaip bebūtų keista, jos buvo mielos ir visai normalios. Netrukus man už akių užkrito viena nuotrauka. Joje buvo kruvina ranką, kuri tikriausiai spėju buvo Niall dėl juodos širdutės tatuiruotės. Po apačia buvo užrašas:

 „Aš tik nevykėlis paauglys.."

 Bet aš tave myliu ir tu man reikalingas. Jaučiau kaip vėl akyse atsirado ašaros. Telefonas esantis mano rankoje suvibravo. Tai buvo žinutė. Nuo Niall...

* Jeigu gali ateik iki traukinių stoties. Man labai tavęs reikia...
-Niall
. *

Staigiai šokau iš lovos ir net nekreipdama dėmesio į tai, kad aš plonai apsirengusi ir esu su šlapiais drabužiais, išbėgau į lauką, kuriame vis dar pliaupė lietus. Pasileidau bėgti link traukinių stoties ir pribėgusi pamačiau prie sienos sėdintį Niall, šalia jo buvo pilną primėtyta cigarečių likučių, jis vilkėjo striukę, o šalia jo buvo numesta kuprinė. Niall veidas buvo paslėptas jo delnuose. Ir jis... Verkė?  

| Summer Love |Where stories live. Discover now