5.

1.6K 76 3
                                    


Niall dar labiau suspaudė kumščius ir atsisukęs į Zayn spyrė jam. Prie manęs pribėgo raudonplaukė mergina.

-O dieve, ar tau viskas gerai?

Papurčiau galvą.

-Prašau, išskirk juos.-tariau tyliu ir kimiu balsu.

Mergina iškart nubėgo prie jų kartu su Harry. Harry atplėšė Niall nuo Zayn, o raudonplaukė ,priėjusi prie Zayn, jam trenkė stiprų antausį. Prie manęs priėjo Katherine.

-Nevykėlė.-suprunkštė ir nuėjo lyg jai nerūpėtų, kad man skauda.

Užmerkiau akis ir drebėdama nuo skausmo suinkščiau.

-Ar galit ją kažkas parvežti namo?-prie manęs vėl priėjo raudonplaukė.-Aš Jessie, o tu Emilė taip?

Palinksėjau galva.

-Dar ko užsigeisit, jeigu parvešit ją namo, močiutė mane kambaryje užrakins ir langų rankenas išims ,kad leidau įvykti tam.-suprunkštė Katherine.

-Aš ją parsivešiu pas save.-įsiterpė Niall.

-Tu.. Tu KĄ??-sucypė Katherine.

-Ką girdėjai.-pavartė akis ir paėmė mane ant rankų.

-O tu dar grįši?-priėjo Jessie.

Niall patraukė pečiais ir nuėjo prie savo Range Rower, bei pasodino mane į priekį.

-Žinai, tu neprivalai.-tyliai tariau.

-Privalau. Nes per mane Malik tau trenkė.-suspaudė vairą.

-Visai ne.

-Taip, ir nesiginčyk. Vistiek mano mamos nėra, o jei ir būtų, jai nerūpi su kuo ir kada būnu.-sukando savo lūpos auskarą.

-Ou.

Jis įjungė radiją, per kurią grojo Justin Bieber „What do you mean" ir jis kartu su įrašu pradėjo dainuoti:

-What do you mean? Oh, oh

When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean? Hey-ey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?

-Believeris?-nusijuokiau.

-Ei, nesijuok.-sukikeno.-Žinau, kad tu irgi tokia esi.-mirktelėjo.

-Visai ne.-suprunkščiau.

-Visai ne.-atkartojo mano balsą.

-Užsikišk.

-Užkišk.-sukando apatinę lūpą.-Atvažiavom.

Jau ruošiausi atsidaryti dureles, tačiau Niall greičiau iššoko iš automobilio ir jas man atidarė. Išlipau, bet vos atsistojusi suklupau, nes pilvą perrėžė skausmas. Niall pavartė akis ir paėmė mane ant rankų. Tik šįkart prisiglaudė taip arti, kad galėjau užuosti jo kvepalus nuo juodos maikutės.

-Neuostinėk manęs kaip koks šuo, man nejauku.-nusijuokė.

Užsidengiau rankomis veidą, nes tikriausiai buvau raudona kaip burokas. Iki namo reikėjo nueiti nemažą atstumą ir kaip tyčia pradėjo lyti. Niall pradėjo bėgti. Nesuprantu kaip jam nesunku bėgti ir dar nešti mane tokią sunkią? Jis atsirakino duris ir įėjo į namus. Nusispyrė savo kedus ir numovė mano vans. Atsargiai paguldė mane ant sofos ir aš ,supratusi kad galiu ją išpurvinti, atšokau.

-Ei, ką tu darai!?

-Aš išpurvinsiu.-tyliai tariau.

-Neišpurvinsi, gulkis tik. Aš einu į dušą, o po manęs galėsi eiti tu.-perbraukė per mano skruostą ir nuėjo.

Pamačiau ant staliuko padėtą nuotrauką. Tiksliau pusę nuotraukos. Pala. Iš džinsų kišenės išsitraukiau savo turimą pusę nuotraukos ir pridėjau prie Niall turimos. Tai buvo mano pusseserės Jade ir jos vaikino Greg nuotrauka.

Kas per velnias?


| Summer Love |Where stories live. Discover now