32.

1.1K 56 2
                                    


  Išgirdau garsesnius žingsnius ir supratau, kad Niall atsirėmė į balkono sienelę.

-Mažute?-jis pradėjo eiti link manęs.-Tu tokia sušalusi.-prilietė mano ledinę odą.

Netrukus buvau pakelta ir nunešta į minkštą lovą.

-Atsiprašau už tai ką vakar prikalbėjau.-tariau tyliai prikimusiu balsu.

-Viskas gerai. Tu net neįsivaizduoji kaip aš išsigandau kai vaikinai man pasakė, kad tavęs čia nėra. Maniau, kad palikai mane.-Niall skruostu nusileido smulki ašara.

-Niekada negalėčiau su tavimi taip pasielgti.-sušnabždėjau.

-Myliu tave. Labai labai labai...-tarė tyliai ir nuo jo žodžių mano vidus sušilo.

-Aš irgi tave.-atsakiau ir apsikabinau jį labai stipriai.

-Tu labai šalta. Gal nori mano drabužių?

O dieve...

-Noriu.-po mano ištartų žodžių šypsenėlė atsirado Niall veide ir jis paėmęs ištiesė man džinsus, kurie ačiū dievui, kad buvo aptempti, paprastą juodą maikutę ir džemperį su užrašu „I Love Irsih Boys" ir iš pradžių pagalvojau, kad tai tik paprastas užrašas, bet tuomet prisiminiau, kad Niall ir yra airis. Oops!

Greitai nubėgusi apsirengiau ir susirišau savo plaukus į netvarkingą kuoduką. Prasitryniau savo patinusias akis ir netrukus vėl buvau pakelta ant Niall rankų.

-Paleisk, aš sunki.-suinkščiau.

-Visai ne.-iškišo liežuvį.-Einam į apačią pas kitus. Katherine atvažiavo.

Nuo mano veido šypsena iškart dingo ir aš persisvėrusi nušokau nuo Niall bei greit nubėgusi į virtuvę pasiėmiau pyragaitį. Netrukus atbėgo Niall ir pagriebęs mane nusinešė į svetainę, kur visi buvo susėdę rateliu ir pasisodino mane šalia savęs, savo ranką permesdamas per mano pečius.

-Ką veiksit rytoj?Juk penktadienis!-paklausė Louis.

-Savaitgaliui vešiuosi Matt į Disneylandą. Prižadėjau, kad per jo gimtadienį jį ten nusivešiu.-Niall įbedė nosį į mano plaukus.-Ir turiu dar vieną bilietą, tad kai ką pasiimsiu su savimi.

-Aš dar niekada nebuvau Disneylande. Tu pats geriausias ,Niall!-sušuko Katherine.

-Aš neketinu tavęs imti.-Niall suprunkštė.

-Tuomet ką imsi?

-Emilę.-Niall prisispaudė mane arčiau savęs.

-Kodėl ją?!-sucypė.

-Nes ji mano mergina?-Niall pakėlė antakį.

-Ką?! Juk tu nesusitikinėji su merginom!!-sucypė.

-Užsikišk Kath, nes išspirsiu. Man po vakar dar vis galvą skaudą.-suinkštė Louis.

-Tai ką jau vakar tiek veikei?-nusijuokiau.

El tuoj pat išraudo kaip burokėlis ir ant jos kaklo pamačiau daug raudonų plotelių. Oh... Kažkas turėjo gerą naktelę.

-Aw, Louis, kažkam vakar nuskilo.-sušvilpė Harry.

-Aha, o kažkas miegojo ant kietos sofos.-sušnypštė Niall.

-O dar kažkas miegojo balkone.-pavarčiau akis.

-Tai ką, bijai su Niall į vieną lovą sulipt, ar prastai Niall patenkini?-įgėlė Katherine.

Jau ruošiausi jai kažką atsikirst, bet Niall buvo pirmesnis..

-Pirma, mes susipykom. Tiksliau aš labai ant jos užpykau dėl to miegojau ant sofos, o Emilė užmigo balkone. Ir visų antra, ji tai netgi daro geriau nei tu.-mirktelėjo, o Katherine vos nesusprogo iš pykčio.-Taigi mes su Emile manau jau važiuosim dėtis daiktų rytojui.-šyptelėjo mano blondinukas.


| Summer Love |Where stories live. Discover now