Netrukus prie mūsų privažiavo panašus į Niall automobilį automobilis, tik jis buvo sidabrinės spalvos. Buvo likusi tik viena vieta priekyje, dėl to Niall pavartė akis.
-Nagi, Koldūne, sėsk į priekį, o tu ,Emi, atsisėsk pas Harry arba Louis ant kelių.-tarė Jessie kuri sėdėjo prie vairo.
-Katherine, gali persėst į priekį?-suprunkštė Niall.
-Bet juk ten visuomet buvo tavo vieta.-tarė pasimetusi.
-Aš pasakiau persėsk.-sumurmėjo.
Net nespėjau suprasti kas čia vyksta, o jau buvau pasodinta ant Niall kelių.
-Niall, juk galėjai leist tai žioplei sėstis ant Harry kelių, kam tu ją pasisodinai? Manęs niekuomet nesisodini ant kelių.-sucypė Katherine.
-Užsikišk, rytoj turėsim rimtą pokalbį.-sumurmėjo Niall pasidėdamas savo galvą ant mano peties.
Mačiau kaip Jessie į mus pasižiūrėjo per veidrodėlį ir nusišypsojo.
-Jūs tinkat vienas kitam.-suverkšleno Eleanor.-O kad ir aš taip mielai atrodyčiau su Louis. Galbūt šįvakar padarom dvigubą pasimatymą?
-Mes neesam po--
-Mes šįvakar važiuosim į vakarėlį.-pertraukė mane Niall.
-Kaip pora?-suprunkštė Harry.-Juk į šįvakar vykstantį vakarėlį reikia eiti poromis, o kiek žinau tu nemėgsti turėti santykius, o ypač neprasidedi su skaistuolėmis.-pamerkė akį.
Nu auč...
-Užsikišk, Styles.-suurzgė Niall.
Ir abu jie pradėjo ginčytis. Man nusibodo klausytis, kaip jie vienas ant kito šūkauja, tad užmerkiau akis ir užmigau.
-Po kažkiek laiko-
-Kelkis ,Emi.-pajaučiau kaip kažkas mane purto.
Pramerkusi akis pamačiau Jessie. Oh... Tikėjausi, kad Niall mane pažadins.
-Kur kiti?-prasitryniau akis.
-Jie nuėjo į apžvalgos ratą.
-Aišku. Aš einu nusipirksiu cukraus vatos, gerai?-nusišypsojau.
-Žinoma.
Begalę laiko klaidžiojau aikštėje kur vyko festivalis ir pagaliau radau cukraus vatos. Niam. Nusipirkusi pradėjau traukti link centro, kur susitarėm visi susitikt ir mano akys užtiko besibučiuojančią porelę. Aww miela. Tuomet geriau įsižiūrėjau į vaikino plaukus. Tai... Niall. Jaučiau gerklę spaudžiančias ašaras. Per savo žioplumą net cukraus vatą išmečiau. Atsitraukęs Niall nusišypsojo tai merginai ir net nepastebėjęs manęs nubėgo.
-Ar tau viskas gerai ?Beje aš Celine.-prie manęs priėjo ta mergina.
-Taip, tik pamečiau savo vaikiną.-sumelavau.
-Kaip jis atrodo?
-Aukštas, su daug tatuiruočių, rudais garbanotais plaukais. Ir dėvi juodus džinsus ir juodus marškinius.-apibūdinau Harry.
-Ar ten ne jis?-Celine parodė į Harry, kuris bučiavosi su kažkokia mergina.
Oh... Dabar reikės suvaidinti, kad jis mane išdavė.
-O dieve, jis mane išdavė, kaip jis galėjo!-pradėjau dirbtinai verkti ir nubėgau atgal į Jessie automobilį.
-Kur tu buvai, mes tavęs laukėm.-pažiūrėjo į mane piktu žvilgsniu Eleanor.-Ar tau viskas gerai? Tu verki?
-Man viskas gerai.
-Princese, nemeluok mums, mes nerimavom dėl tavęs.-tarė Niall ir norėjo mane pasisodinti ant kelių, bet aš pasitraukiau ant Louis kelių, o Niall pasižiūrėjo į mane nesupratęs.
-El, nesupyksi, kad pasinaudosiu tavo vaikinu kaip kėde?-nusijuokiau.
-Ne.
Jaučiau įsmeigtą Niall žvilgsnį, kuris atrodo, kad galėtų išdeginti skylę...
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...