10.

1.4K 66 1
                                    

Kodėl jis turi būti būtent toks? Vieną akimirką mielas ir susukantis galvą,o kitą šiurkštus ir mergišius. Mano apmąstymus pertraukė tatuiruotos rankos, užsikabinančios už mano liemens.

-Aš neturėjau to žodžio omenyje, Emile. Aš tiesiog nepratęs su kažkuo elgtis gražiai.-tarė tyliai.

-Mhm.

Netrukus buvau apsukta ir prispausta prie medžio. Niall rankomis buvo pasirėmęs virš mano galvos.

-Aš velniškai noriu tave pabučiuoti. Aš... Velnias. Ar galiu?-Niall kvėpavimas pasidarė greitas.

Pabučiuoti. Pabučiuoti. Pabučiuoti. Pabučiuoti... Jis nori mane pabučiuoti.

Širdis pradėjo plakti nežmonišku greičiu ir atrodė, kad kraujas nebetilps mano venose.

-T... tu gali, žinai.-mano balsas drebėjo.

Dar niekada gyvenime nebuvau tokioje situacijoje. Tuo pačiu ir laukiau ir bijojau. Netrukus Niall lūpos priartėjo prie mano. Jis sukando ir patempė mano apatinę lūpą. Šiurpuliukai lakstė mano kūnu, o protas išvis išsijungė. Niall atsitraukė ir apsilaižęs lūpas sukando savo lūpos auskarą.

-Aš atėmiau tavo pirmąjį bučinį.

-Koks tu blogas vaikinas.-mano ištarti žodžiai privertė Niall nusijuokti.

-Gerai važiuojam pirkti drabužių, bet pranešu, kad aš blogas apsipirkinėjimų partneris.-sukikeno ir paėmė mano ranką.

Jis paėmė mano ranką. Jis paėmė mano ranką. Jis PAĖMĖ MANO RANKĄ.

-Duok savo kepurę.-suzyziau.

-Nusipirksi parduotuvėj.-pavartė akis.

-Ne, aš noriu tavo.

-Kodėl?-atsisuko į mane.

Nes ji kvepia tavimi. Ir uždengia tavo nuostabius plaukus.

-Nes aš gausiu saulės smūgį.-pamelavau.

-Meluoji.-sukikeno.

-Ne.

-Taip, nes kai tu meluoji surauki savo mažą nosytę ir pavartai akis.-tarė kai priėjome prie motociklo.

-Aš su šituo nevažiuosiu.-sumurmėjau.

-Važiuosi. Nagi, bus smagu.

-Bet tu man neduosi šalmo ir aš nukrisiu ir susitrenksiu galvą ir net neužlipsiu.-pradėjau žaisti su šortų kišenėmis.

-Kas sakė, kad aš tau jo neduosiu?-nusijuokė.

-Na, tu nedavei jo Katherine, tai aš pamaniau, kad ir man neduosi.-patrūkčiojau pečiais.

-Tame ir yra skirtumas, kur yra Katherine ir kur esi tu.

-Ai, tai man duosi šalmą, nes aš nesu kalė kaip ji. Nes aš nevykėlė?-jaučiau gerklėje pastrigusį gumulą.

-Ką tu čia kliedi?! Tu nesi nevykėlė ir aš tau duosiu šalmą ne dėl to, kad tu nesi tokia kaip Katherine, o dėl to, kad man rūpi.-pavartė akis ir užkėlė mane ant motociklo.

-Tai tau Katherine nerūpi?

-Kam gali rūpėt tokia plastikinė mergina kaip ji.-sumurmėjo.

Man tarytum akmuo nuo širdies nusirito. Aš jam rūpiu, o Katherine ne. Užsidėjau Niall duotą šalmą.

-O jeigu aš nukrisiu vistiek?-tariau drebančiu balsu.

-Įsikabink į mane ir nenukrisi.-galėjau jausti jo šypseną.

Stipriai prisispaudžiau prie Niall ir galėjau jausti jo širdies plakimą.

-H&M ar Zara?-paklausė sustojęs prie raudono šviesaforo.

-H&M.-tyliai tariau..

Netrukus užsidegė žalia spalva ir mes pajudėjome man dar nežinomomis Dublino gatvėmis. Mano pirštai braižė rutuliukus ant Niall krūtinės. O jis nuo to kikeno, nes tai jį kuteno. Eh, aš jį tikrai pradedu įsimylėti...

| Summer Love |Where stories live. Discover now