-Emilės POV-
Niall šyptelėjęs išėjo praustis. Kas ką tik čia įvyko..?
Patogiau įsitaisiau lovoje ir apsikamšiau. Niall maikutė taip skaniai kvepia. Nors ką aš čia nusikalbu, man visi jo daiktai kvepia.Man labai įdomu, ką jis dabar apie mane galvoja? Ir kodėl išvis jis tai padarė? Perbraukiau ranka per savo šlapius plaukus ir lengvai atsidusau. Kas dabar bus? Ar mes su Niall liksim draugai?Mano galva plyš nuo klausimų. Netrukus grįžo iš vonios kambario Niall. Nuo jo plaukų krito vandens lašeliai, o jis kvepėjo mano vaniline dušo žele.
-Dabar suprantu, kodėl tu visą laiką kvepi vanile.-sukikeno atsiguldamas šalia manęs.
Tylėjau. Nes net neįsivaizdavau ką jam pasakyti. Bijau pratarti net menkiausią žodelį.
-Ar viskas gerai?-Niall ranka švelniai prilietė mano skruostą.
Palinksėjau galva.
-Aš matau, kad kažkas negerai. Tu juk gali man pasakyti.
-Kas mes dabar būsim? Na... Aš suprantu, kad tu nenori turėti rimtų santykių su kažkuo ir tau kas buvo prieš kelias akimirkas nieko nereiškia,bet...-tariau vos girdimai.
-Aš noriu... Suknistai noriu, kad tu būtum tik mano. Tik aš noriu tave liesti ir laikyti savo glėbyje.
-Būti tavo... Kaip mergina?-nurijau susikaupusias seiles.
- Būtent... Bet supranti, aš nežinau, kaip reikia elgtis santykiuose.-atsiduso.
-Mes galim tai ištaisyti.-menkai nusišypsojau.
-Rytoj vaikinai su merginomis vyks į Louis sodybą, manau mes irgi galėtume prisijungti. Tik tu man gausi padėt, nes aš nežinau kaip kalbėti su poromis.-sukikeno.
-Gerai. Ar galime susiglausti?
Vietoj atsakymo Niall išskėtė rankas ir aš tai priėmusi kaip teigiamą atsakymą prisiglaudžiau prie jo. Koją permečiau per jo liemenį, galvą padėjau ant krūtinės. Norėjau sunerti mūsų rankas, bet užčiuopiau naujus brūkšnius ant jo rankos.
-Ar tu vėl žalojai save?-paklausiau drebančiu balsu.
-Aha.-Niall tarė vos vos girdimai.
Staigiai šokau iš lovos ir susiradusi markerį paėmiau Niall ranką ir užrašiau didelėmis raidėmis „EMI :)" ir šalia dar pripaišiau visokių širdučių.
-Kam tai?-paklausė pasimetęs Niall.
-Jeigu tau dar kils noras tai daryt, pažiūrėsi į ranką ir prisiminsi mane ir to nebedarysi.-atgal grįžau į lovą prie Niall.
-Aš galiu daryti tai ant savo kojų ir ant kitos rankos.
-Tuomet užrašysiu visur. Arba turėsi pjauti man tiek pat, kiek pjautum pats sau.-stipriai suspaudžiau Niall liemenį.
-Taigi, ką planuoji veikti po vasaros?-paklausė.
-Grįšiu atgal namo. Vėl turėsiu dirbti.
-K... Ką? Tu mane paliksi?-girdėjau begalinį liūdesį Niall balse.
-Ne. Aš grįšiu. Aš nenoriu tavęs paleisti...-mano skruostai pradėjo šlapti.
-Mes turime tik mėnesį.-atsiduso Niall.
-Tik mėnesį.-sušniurkščiau nosimi.
-Turime jį paversti geriausiu mėnesiu mūsų gyvenimuose.-Niall sušnabždėjo į mano plaukus.
Mano akių vokai pradėjo merktis ir aš jau buvau beveik užmigusi, bet išgirdau tylų Niall balsą:
-Žinau, kad tu jau miegi ir negirdi manęs. Tas galbūt yra ir geriau. Tu man tapai tokia brangi ir aš nenoriu, kad tu išvyktum.-sukūkčiojo.-Nežinau, ar tai tinkamas žodis išreikšti mano jausmams tau... Bet man atrodo, aš myliu tave ,Emile.-apkabino mane.Myliu, myliu, myliu...
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...