-Ta prasme kambariais?-paklausiau.
-Su kuo atvažiavom, su tuo dalinamės kambariais, o tai reiškia, kad tu turėtum būti su Harry, o aš su Jessie, bet jūs apsikeisit.-Niall grąžino mane atgal į jo glėbį.
-Oh... Aišku.-sučiaupiau lūpas į tiesią liniją.
-Žaidžiam Fuck/Marry/Kill.-nusišypsojo velniška šypsena Louis.-Zayn, tavo trys žmonės yra Perrie Edwards, Gigi Hadid ir Selena Gomez.
-Hm. Vesčiau Perrie. Pasimylėčiau su Selena ir nužudyčiau Gigi.-Zayn nusipurtė.-Niall, tavo trys žmonės yra Katherine Cox, Emilė Cox ir... Harry Styles.
-Lengva. Pasimylėčiau su Harry.-Niall padarė pasibjaurėjusį veidą.-Vesčiau Emile ir nužudyčiau Katherine.
Katherine veidas įgavo raudoną spalvą ir ji priėjusi tėškė savo torto gabalą į Niall plaukus, o jis sucypė kaip mergina.
-Einam, mažiuk, išplausim tavo plaukučius.-tariau gundančiu balsu, kad paerzinčiau Katherine, bet netrukus pati sulaukiau torto į veidą nuo Harry.
Šis tik švelniai nusijuokė.
-Dar taip padaryk ir tu lavonas.-suurzgė Ni.
-Einam, kol grietinėlė neįsigėrė į tavo plaukus.-atsistojau ir ištiesiau ranką, kad padėčiau Niall atsistoti.
Jis kaip koks meškinas lėtai atsistojo ir sukabino mūsų rankas. Pasigirdo Zayn ir Louis švilpimas, o Niall jiems tik atkišo vidurinį pirštą.
-Umm... Kur čia vonios kambarys?-paklausiau pravėrusi namelio duris.
Niall tik pavartė akis ir pakėlęs mane nunešė į vonios kambarį, kuriame buvo dvi kriauklės. Vienoje ploviausi galvą aš, kitoje Niall.
-Turi plaukų džiovintuvą?-paklausiau išsišluosčius galvą, o Niall mostelėjo ranka į lentyną už manęs.
Išsidžiovinusi plaukus ruošiausi padėti džiovintuvą į vietą ,bet išgirdau žodžius kurių nesitikėjau niekada išgirsti...
-Nori sutvarkyti mano plaukus?
Ar jis juokauja..? Jis nori, kad aš sutvarkyčiau jo plaukus? Jo plaukai... Jie pakeitė spalvą.
-Žinoma. O kodėl tavo plaukai šviesūs?
-Nes išsiplovė dažai. Aš naudoju greit išplaunamus plaukų dažus, o šviesūs todėl, nes aš balinu plaukus.-pavartė akis ir pasodino mane ant kriauklės, kad galėčiau pasiekti jo plaukus.
Atsargiai juos pradėjau džiovinti, vis šukomis juos sukeldama. Pabaigus nuėjome atgal prie ežero, bet visi buvo išsiskirstę. Buvo tik paliktas raštelis:
''Mes nuvarėm miegot ,saulytės, tik neprisidarykit vaikų!''
-Einam ir mes miegot?-paklausė Niall.
-Taip.
Nuėjom į mūsų kambarį ir vis dar saldžiai juokėmės, nes aš pargriuvau, o kadangi Niall juokėsi, tai aš už kojos jį pagriebusi irgi pargrioviau. Nusirengiau, tik pasilikau Niall maikutę, nes nenorėjau miegoti vien po apatiniais. Palindau po užklotu, o netrukus ir Niall.
-Galim susiglausti?-paklausiau apsikabindama jį.
-Ką tu darai...? Atsiknisk.-sumurmėjo.
Staigiai atsitraukiau ir nusisukusi užmerkiau akis. Neverk. Tik nepradėk verkti. Sukandau savo virpančią lūpą... Išgirdau gilų Niall atodūsį ir jis išlipęs iš lovos ir užsimetęs megztinį kažkur išėjo.
-Po 2h-
Niall vis dar negrįžo. Be jo negaliu užmigti. Apsirengusi išėjau į lauką ir pamačiau prie ežero sėdintį ir rūkantį žmogaus siluetą.
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...