Katherine su Jessie apsikeitė vietomis ir Jessie nuėjo pas Niall, o Katherine pas Zayn. Pajudėjome iš vietos. Visą laiką su Harry smagiai pasijuokėme. Atvažiavus visi sustojome, o mūsų laukė dar vienas būrys.
Raudonplaukis vaikinas ir rudaplaukė mergina, bei šviesiaplaukė mergina ir rudaplaukis vaikinas.
-Liam, tu grįžai!-Jessie puolė į rudaplaukio glėbį ir pravirko.
-Perrie, čia tikrai tu?-Zayn iškelė į orą šviesių plaukų savininkę.
-Sveiki!-prie mūsų priėjo raudonplaukis su rudaplauke.
-Taip, sveikas mulki.-sumurmėjo Niall.
-Aš Louis, o čia mano mergina Eleanor.-šyptelėjo raudonplaukis ir Eleanor mane šiltai apkabino.-Kodėl toks piktas, Horan?
-Kaip aš galiu būti nepiktas, kai tu suknistai susimetei skudurus su mano brolio mergina-iškošė pro sukąstus dantis.
-Aš? Brolau, tu nieko nežinai. Greg turėjo sūnų Theo su kita mergina ir privalėjo ją vesti, o kadangi nenorėjo pasirodyti prie tave koks jis yra niekam tikęs, tai įgrūdo čia mane. Jade laukiasi Greg vaiko. Vargšė Jade net nespėjo Greg tai pasakyti.
-Suknistas idiotas! Juk sakiau jam nesekti tėvo ar mano pėdomis!-sušuko Niall ir trenkė į medį.
Mačiau, kad jo krumpliai paraudo.
-Tiek to, einam maudytis! Vaikinai nešam savo merginas į ežeriuką!-sušuko Zayn ir persimetė Perrie per petį ir pradėjo bėgti.
Louis nusinešė Eleanor, Liam nusinešė Jessie, o Harry vienas nubėgo.
Ką gi. Niall tikriausiai nešis Katherine.
Mano apmąstymus nutraukė stiprios rankos. Nebejaučiau po kojomis smėlio. Viskas ką spėjau pamatyti prieš paneriant į vandenį, tai purpurinius plaukus. Oh... Tai Niall. Stengiausi kuo greičiau išnerti į paviršių, nes vanduo buvo labai šaltas, bet Niall reakcija buvo greitesnė ir jis prisitraukęs mane pabučiavo. Bučinys po vandeniu. Abu išnėrėme kai pritrūko oro. Pirštų galiukais paliečiau lūpas. Pakėlusi akis pamačiau, jog Niall jau beveik krante ir šypsosi. Greitai parplaukiau į krantą.
-Gal kas turit kažką apsirengti, nes man šalta.-apsikabinau save.
-Imk.-Niall pametė man savo kuprinę.-Susirask kažką.
Linktelėjau ir su plačiausia šypsena nuskubėjau į persirengimo kabiną. Apsirengiau švelnias Niall treningines kelnes ir juodą maikutę. Grįžusi atidaviau jam jo kuprinę ir padėkojau. Staiga Niall išskėtė rankas. Nespėjau sureaguoti, kaip buvau įtraukta į jo šiltą glėbį. Išgirdau fotografavimo garsą. Pasisukau į tą pusę iš kurios sklido garsas.
-Ei, taip nesąžininga ,Eleanor!-nusijuokiau.
-Bet jūs tokie mieli, lyg vienas kitam būtumėt sulipdyti.
Po jos žodžių stojo tyla.
-Pažaiskim„Aš niekada", o paskui Fuck/Marry/Kill!-nutraukė tylą Louis.
-Po 20min-
Ha... Spėkit kas pralaimėjo „Aš niekada"? Ogi aš! O kadangi Niall laimėjo, tai reiškiasi, kad jis galės man liepti padaryti bet ką ir aš turėsiu tai įgyvendinti.
-Na Niall, ką sugalvojai šiai gražuolei?-nusijuokė Zayn.
-Emile, susikeisk su Jessie vietomis.
-Gerai.-atsistojau norėdama atsisėsti į Jessie vietą, bet buvau sugauta.
-Kambariais...
YOU ARE READING
| Summer Love |
FanfictionDevyniolikmetės Emilės gyvenimas tikrai nėra rožėmis klotas. Mergina patiria smurtą iš mamos, jaučiasi nemylima ir niekam nereikalinga. Ji privalo atiduoti visas santaupas mamai, kuri turi priklausomybę alkoholiui. Buvusiam vaikinui iš jos reikėjo t...