6.

1.5K 71 3
                                    


Išgirdau žingsnius. Apsisukusi pamačiau Niall. Jis vilkėjo pilką treningų komplektą ir buvo išsiėmęs visus auskarus. Džemperis paslėpė jo tatuiruotes ir jis atrodė visai mielas vaikinas.

-Iš kur tu ją turi?-tarė pagriebęs nuotrauką.

-Radau pusseserės kambaryje, o iš kur tu ją turi!?

-Radau brolio kambary.-pavartė akis.

-Pala. Tavo brolis yra Greg?-išsižiojau.

-Taip. Jis geras vaikinas.

-Žinau.-sumurmėjau ir pajutau riedančią ašarą prisiminus, kad jis išgelbėjo mano pusseserei gyvybę.

-Ji sveiksta.-sušnabždėjo mane apsikabinęs.

-Kas tokia?-pakėliau savo ašarotas akis į jį.

-Jade. Ir ji laukiasi.

-RIMTAI? O dieve! Tai puikios naujienos!

-Na... Bet ji laukiasi ne nuo Greg.-nusuko savo liūdną žvilgsnį..

-Kaip suprasti?

-Ji laukiasi nuo kito vaikino. Ji išdavė mano brolį kelis kartus. Su mano geru draugu.

-O dieve!-užsidengiau ranka burną, kad nesukūkčiočiau.

-Einam, palydėsiu tave nusiprausti.-pakėlė mane nuotakos stiliumi ir nunešė į vonios kambarį.-Gali naudotis mano šampūnu,dušo žele ir dantų šepetėliu. Rankšluosčiu taip pat.

-Ačiū, Niall.-tyliai tariau.

-Be problemų.-nusijuokė.-Tau atnešti drabužių?

Ar jis man pasiūlė savo drabužius?

-Taip. Jei nesunku.

-Gerai.-tarė ir dingo.

Nusirengiau savo šlapius ir purvinus drabužius. Pasileidau vandenį ir pradėjau praustis. Nusipraususi nusišluosčiau, išsivaliau dantis. Pamačiau padėtus Niall kvepalus ir jais pasipurškiau.Dievinu šį kvapą.

Išgirdau tylų beldimą.

-Atnešiau drabužius.-tarė ir ištiesė man krūvą drabužių, vis dar nepakeldamas akių nuo grindų.

-Ačiū.-tariau susigėdusi.

Apsirengiau pilkas treningines kelnes, raudoną maikutę ir juodą džemperį su užrašu „I love cake". Tyliai pravėriau vonios kambario duris. Prieš mane išdygo Niall su keksiuku rankoje.

-Aš irgi noriu.-užšokau ant jo, taip pargriaudama jį.

-Ne! Mūsų su keksiuku niekas neišskirs!-jis pradėjo bučiuoti keksiuką.

-Fu, dabar jis užkrėstas tavo bakterijom.-staigiai atšokau nuo jo.

-Nori paragauti mano bakterijų?-jis atsistojo ir pakėlė antakius.

-Ne.-suprunkščiau.

-Ar tu tuo tikra?-jis priartėjo ir prispaudė mane prie sienos.

-T... taip.-sumikčiojau..

-Ar tu tuo tikrai tikra?-sušnabždėjo man į ausį.

-Taip. O dabar eik ir krušk Katherine, aš nebūsiu tavo žaisliukas.-sumurmėjau ir nustūmusi jį staigiai išlėkiau namo.

Kaip jis drįsta? Jeigu jis tikisi, kad aš būsiu dar viena mergina, kuri šoks su juo į lovą, jis labai klysta. Keista, kad jis manęs nesivijo. Priėjau prie močiutės namo durų ir mano nelaimei jos buvo užrakintos. Pasiėmiau akmenuką ir mečiau jį į Katherine langą, tačiau nieko.

Pradėjau šaukti iš visos gerklės ir spyriau į akmenį. Prisiminiau, kad palikau savo riedlentę ant smėlio. Nuėjau prie Niall namų durų ir į jas pabeldžiau. Netrukus durys atsivėrė.

-Atiduok mano riedlentę.

-Atiduosiu jei pasakysi savo numerį.-iškišo liežuvį.

-Aš neturiu telefono.

-Tuomet imk mano aš vistiek du turiu.-įdavė man kažkokį mobilųjį.

-Ačiū, bet aš negaliu jo priimti.

-Gali.

-Niall, niekas nedalina dykai išmaniųjų!

| Summer Love |Where stories live. Discover now