2 Ce naiba se intampla!?

645 28 11
                                    

Ma trezesc cu razele astea nenorocite ale soarelui , nu putea sa mai doarmă si el!? Am tras perdelele, in camera facandu-se intuneric. Am reusit sa adorm , dar s-a auzit o busitura la parter , parca ceva s-a spart , ca mie somnul. Cobor in mare graba la parter sa vad ce mama naibii se intampla. Cand ajung jos aproape sa fac infarct când ii vad pe cei din One Direction , cu niste fete nevinovate.
-Neata! spun ei la unison .
-Neata! le spun si eu . Ce naiba se intampla!!
-Am venit sa te ajutam cu impachetatul . spune Liam cu o fata inocenta.
- Dar din intamplare nu ai niste mâncare ? asta-i Niall.
- Niall!striga baietii la unison, iar Niall face o fata gen ' ce am zis gresit' . Abea ai mâncat acum 3 minute !
- Sigur dragule, Uită-te in frigider!zic si eu intr-un final  dupa o portie sanatoasa de ras .
- Doamne , te iubesc Selena! Din intamplare unde este bucataria?
- Corect! Vino dupa mine!
- Nu zi de doua ori!
Si asa am pornit in bucatarie cu baietii dupa  mine . Niall când a vazut frigiderul s-a pus in genunchi si tot repeta am ajuns in Rai. Ma rog, Niall. Si il inteleg adica am un frigider cat toata Antarctica pentru ca la mine se strang multe vedete , deci l-am facut mare.

Cat Niall se infrupta cu tot ce vedea , am stat de vorba si am mancat si noi ce am apucat cu Liam , Louis si Harry.
- Deci cum facem mâine?intreb eu total derutata pentru ca nu prea am abordat subiectul in detaliu. 
- Pai mâine dimineața , la ora 5:00 avem avionul . Si da ,avem avion privat . Bagajele noastră sunt deja in avion ,mai sunt ale tale. Restul este tot aranjat.zice Liam pe nerasuflate.
- Ok ! Altceva mai trebuie sa stiu ?
- Nup ! Cam atât.
- Care este prima oprire?intreb  eu nerabdatoare, adica cine nu si-ar dori sa viziteze cele mai mari orașe ale lumii, in Turneu si colac peste pupaza si   cu cele mai mari staruri ale lumii.  Ce dracu sa mai vrei!?
- Pai prima oprire este Las Vegas , unde stam 2 zile, apoi NY, unde stam o zi , Washington DC ( nu mai pun cat stau ), Los Angeles, Buenos Aires , California , Denver , Miami , Florida, Chicago si Nevada. Apoi ne mutam in Europa. 
- Acolo vom incepe cu London, apoi Dublin , Madrid, Paris , Roma,Berlin, Atena si  Bucuresti .spune Harry super entuziasmat.Eu cel putin deabea  astept Paris. Va fi super!
- Harry , vezi sa nu sperii frantuzoaicele !zic eu iar ceilalți trei , rad ca nebunii.  Ma rog si eu deabea astept Parisul.
- Vezi sa nu sperii  frantuzoii!zice el mandru de prostia pe care a scos-o pe gura , noi ceilalți pornind un ras puternic.

CIOC CIOC
Se aude si eu ma duc sa deschid cu maimutoii dupa mine. Deschid si ce sa vezi baba nebuna de alături
- Bai needucatilor faceti liniste ca se aude de la 3 case distanta.
- Calm Tanti! Relaxeaza-te si tu putin, nu vezi ce ruginita esti ?
- Cum indraznesti am doar 24 de ani !zice baba indignata.  
- Da, 24 de ani in ani canini.am uitat sa mentionez ca avea un soarece cu par in brate?da , cred ca da.......baietii nu s-au mai putut abtine si au inceput sa rad de ce am scos eu pe gura.

Baba , suparata a plecat lingandu-se cu sobolanul ala , ce idiotenie. Ma intorc la baieti si ii vad rosii la fata si cu mana pe burta razand puternic.
- Esti super tare , ce I-ai facut.........avem si eu o Baba unde stateam in London cu baietii , care imi tot facea avansuri.zice Harry nemaiputand de ras, ce sa zic de Harry , dar de baieti care mai au un pic si lesina de la ras când au auzit de Baba misterioasa. 
- oooooooo da, si ii tot spunea sa fac ceva diferit cu degetele alea , in locul cantatului la chiatara sau pian.zice Niall
- Sau ca ea este disponibila la orice ora din zi si din noapte.zice si Liam cu lacrimi in ochi de la atata ras.
- Sau  când il chema la el cu pretextul sa o ajute cu ceva. zice Louis care era asezat cu baietii pe canapea , in fata televizorului.   
- Amintiri! spun baietii melancolici.
- Sel, am vrea sa te intrebam ceva ...... crezi ca ne poti lasa si pe noi in noaptea asta la tine?spune Harry putin rusinat.
- De Sigur, baieti , sunteți bine veniti ! Daca vreti putem comanda ceva pizza si sa ne uitam la un film ? Ce ziceți?
- Sigur !zice Liam.
- Ar fi super! Louis.
- Orice vrei tu ! Harry.
- Mâncare!!!!!!!nu cred ca tre sa specific cine este .
- Ok , Liam da comanda de cate vrei , fac eu cinste.
- Ok
- Louis ,pregateste  gustarirele cu Niall.
- Gata sefa!zic amandoi la unison,Niall find deja in bucatarie .
- Iar Harry vi cu mine sa alegem un film.
- Gata prințesa!spune Harry facandu-mi cu ochiul.
- Ce film vreti sa vedem: comedies, actiune , romantic , sf? 
- Cred ca o comedie este indicata.propune Liam
- Deci......comedie?
- Da !zic toti la unison.
- Bun, Harry haide!

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum