35. Vacanta neasteptata?

194 9 2
                                    

Sel✒

Concertul din Las Vegas a fost aseara. La fel ca de obicei. Oamenii astia chiar stiu ce fac . Am mai filmat si eu pentru PANTENE si cam atat. Nimik nou pot spune. A ba da! Niall s-a ingrasat cu 2 kilograms. In sfarsit de la atata mancare se ingrasa si el. Miracol!

Acum suntem in airport , asteptand sa ne imbarcam spre Europa. In sfarsit reusim si noi sa iesim din America. Niall ca deobicei mananca , Liam se uita sa nu lipseasca ceva , Louis se da la o baba , Harold e la baie de ceva timp, oare ce o face;minte perversa si eu stau si mai vorbesc cu cine apuc prin airport. Am inceput cu fanii si am terminat cu batranii.  Aparent astia mai in varsta sunt cam duri. M-am certat pe tema politica cu un batranel, saracu era sa-mi dea cu bastonul in cap ca il contrazic. Unde este democratia!? Uite in ce tara traiesc.

Daca va intrebati de fete, fiecare au plecat acasa . Demi si Cheryl cu turnee, iar Danielle ceva cu moda, habar n-am . N-am inteles cine stie ce. Iar tata sta si ne pazeste de la distanta cu Paul. Noi suntem prada si ei pradatorii. PRADUITORILOR!(N/A:nu m-am putut abtine😂😂😂) Harry apare si el dupa cateva minute , putin mototolit.  Ce kakat a facut asta la baie. ma duc spre el si il controlez.  Ruj de femeie: n-are, urme:n-are, doar parul ciufulit. Lol stiu ce a facut . Incep sa rad , incercand sa ma indepartez de Harry, ca sa ma distrez si cu ceilalti.

Imi vede intentia , asa ca ma fugareste peste tot . Rad si fug in acelasi timp. Ma prinde si ma ia in brate , sarutandu-ma. Mergem la baieti care au ras de noi si ne arata filmuletul. Sa il vezi pe Harry imbracat asa

 Sa il vezi pe Harry imbracat asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


 
Alergandu-ma. E .....pai si eu m-as distra. Tata vine spre noi , vrand sa ne anunte ceva.

-Copii, stiu ca ati avut deja o pauza , dar momentan avem acea pauza intre continente pe care trebuie sa o luati. Este de 2 saptamani. Sel se poate duce la firma si restul va descurcati.  Daca vreti eu deja v-am facut o rezervare in Maldive. Totul este la cheie. Mergeti acolo sau?spune tata

-Mergem ! Ar fi tare sa mergem si noi pe la caldura!spun eu si imi indrept atentia spre Harry si baieti

Acestia aproba si ne-am pus de comun-acord.  Plecam in Maldive!

*************************

Acum suntem in avionul privat si ne indreptam spre Asia. Insfarsit caldura! M-am saturat de iarna si ploi! Fiecare s-a imbracat mai lejer pentru ca e cald. Si cam atat . Desigur ca Harold a vrut sa mai facem o poza asa ca iata-ne strambandu-ne la camera! Dar pana la urma a  facut una misto si si-a pus telul in buzunar.

 Desigur ca Harold a vrut sa mai facem o poza asa ca iata-ne strambandu-ne la camera! Dar pana la urma a  facut una misto si si-a pus telul in buzunar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum