Acum intra Regina in actiune! Mi-e frica de mor! Urc pe scena alaturi de dansatorii mei si sunt gata sa fac show. Sper sa iasa.
***************
Acum sunt in backstage si il linistesc pe Harry. El crede ca am avut prea multi "masculi" in jurul meu si este tare gelos. Dupa 20 de minute, cat timp l-am impacat, am reusit sa iesim si noi de la concert. Desigur ca inainte de a pleca , am stat de vorba cu fanii si am dat autografe. Toata lumea m-a felicitat si imbratisat . Sunt mandra de ce am facut!Ajungem la hotel in scurt timp si ca si tinta a fost patul meu , moale si cald. Simt o palma pe fund ce tot urca pana la capsele sutienului , pe sira spinarii. Stiu cine e. Harry imi depune un sarut pe mijlocul spatelui si ma felicita pentru show.
Nu mai stam mult si ne luam " pijamalele" . Adica el ramane in boxeri, iar eu am tricoul lui pe mine si o pereche de pantaloni scurti. Ma asez in pat , pe pieptul lui , simtindu-i respirația in crestetul capului meu. Adorm rapid , acesta urmandu-ma.
****************
Dimineata ma trezesc singura in pat , dar apa la baie merge . Deci frumosul meu este in dus. Ma ridic si eu din pat si intru peste el in baie. Harry era cu spatele la mine si parea ganditor, total pe din afara. Apa se scurgea pe corpul lui de atlet , facandu-l si mai atragator. Ma indrept spre el cu pasi silentiosi si incep sa arunc din haine . Ajung goala in spatele lui si imi incolacesc mâinile in jurul taliei lui . Acesta nu pare surprins, dar imi prinde mâinile cu ale lui si mi le saruta pe rand.Dupa un dus in doi , am hotarat sa coboram la micul de jun. Eu m-am imbracat
Iar Harry si-a luat vesnica lui tinuta.
************
Suntem la prezentarea de moda. Eu in backstage , iar Harry si baietii afara. Weekend incepe sa cante si fiecare ies pe rand la semnalul organizatorilor. Eu sunt ultima si care inchide show-ul. Am intrat si eu, toata lumea alaudandu-ma si bucurandu-se de prezenta mea pe scena. Harry avea un zambet stralucitor si se uita la mine cu dragoste si admiratie.Ies si eu de pe scena cu camera pe mine si ajung in backstage , unde toata lumea ma felicita . Harry vine si el si primul lucru pe care il face este sa ma ia in brate si sa ma invarteasca , ca mai apoi sa ma sarute cu foc.
Paparazzi n-au lipsit nici ei, imortalinzand momentul. Harry mi-a facut o poza si a postat-o pe twitter si insta cu mesajul:"ingerul meu!!❤" . M-am dezbracat de costum si am luat hainele pe care le-am am avut de dimineata, iesind din cladire. Acolo ne-am intalnit cu alti paparazzi si cu greu am reusit sa scapam de ei.
********
La hotel toata lumea a intrat la ei in camera. Harry cum intra in camera ma prinde intre usa si el , sarutandu-ma cu foc. Ii raspund si eu cu aceeasi moneda,indreptandu-ne spre pat. Imi da drumul in el si se aseza deasupra mea. imi prinde coapsa stanga in mana lui , urmand ca cu cea stanga sa urce la sanul meu drept , incepand sa-l maseze puternic. Gem si imi ridic bazinul , intalnindu-i masculinitatea. Era tare. Prea tare!Se jos de pe mine si ma dezbraca usor ramanand in lenjeria mea , iar el in boxeri . Ma trage spre el si adormim . Nu dureaza mult ca ma suna cineva. Era chiar........
##############
Scz guys pentru intarziere , dar am fost ocupata cu olimpiada de Biologie si in curand este ce de chimie. Poate nu am nicio justifiacre pentru acest lucru, dar chiar nu am putut ,iar ideile au fost zero . Am zis sa scriu astazi , macar de 8 martie.Si la multi ani! Primavara frumoasa . Va pup si vad daca mâine pot sa continui capitolul. Daca nu ramane pt. sapt. viitoare, dar fac totul posibilul pt maine. Gata v-am tinut destul . Byeee.
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...