Eram in limuzina cu cei 4 crai gata de eveniment. Ajungem la destinatie si prima data s-au dat baietii jos. Aparatele de fotografiat s-au axat asupra lor. Harry imi intinde mana si ma ajuta sa ma dau jos .
Daca la baietii aparatele au fost axate pe ei , la mine si au luat-o Razna. Noroc ca mi-am luat ochelari , ca nu mai vedeam. Reusim cu greu sa intram, iar la intrare ne astepta prietenul meu cel mai bun.
************
Evenimentul a fost foarte frumos , iar acum toti ne indreptam spre hotel . Baietii au cate ceva la bord , dar sunt constienti. Limuzina se opreste in fata hotelului, iar noi ne dam jos. Baietii au fost cam greu de manevrat , dar am reusit sa-i duc la fiecare in camera. M-am demachiat si eu si m-am pus la somn.************
Ma trezesc de dimineata si imi fac rutina. Ma imbrac lejer
Si ma apuc de bagaj , astazi dupa concert plecam. Reusesc sa-mi pun jumatate din haine pana când sunt intrerupta de o bataie in usa.-Intra!strig eu.
Pe usa intra Paul putin cam mototolit.-Da , Paul ! S-a intamplat ceva !?intreb eu , abtinandu-ma sa nu lesin de ras.
- Da s-a intamplat! Poti te rog sa-i trezesti pe baietii, dupa cum vezi eu nu m-am descurcat prea bine!spune si arata spre el.
- Sigur! Acm ma duc !
Mi-am lasat bagajul balta si m-am dus la fiecare in camera. Primul a fost Harry. Ce tocmai iesea din dus , cu un prosop ce deabea atarna pe solduri si cu un prosop in cap. Am ramas un pic pe loc si m-am uitat la moaca lui. Arata super cute , dar si foarte amuzant. N-am stat mult si am pornit un ras puternic si i-am mai facut si o poza pe deasupra . El se uita ciudat la mine asa ca i-am aratat poza si a inceput si el un ras la fel ca al meu.
Am postat poza pe Twitter
Cu mesajul: " Baietii astia sunt plini de surprize si nu in sensul bun!!!!!!!"
Like-urile si rt (retweet) au venit pe moment.###########
Scz ca postez rar , dar ideile imi vin greu si scoala, mai ales cu chimia trebuie sa fiu mai atenta. Promit ca pana sambata seara fac un nou Capitol.Apropo Harry plecand zilele trecute cu avionul sau personal .
Si cine vrea poate sa-mi dea fallow pe Twitter. @MichelStar210
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...