20.

290 17 14
                                    

Dupa 2 luni

Sel ✒

Dap, tot aici sunt ! Din cauza lui tata ii vad pe baieti doar la TV. Nimic altceva! Of! Ce n-as da sa mai fiu cu ei , chiar daca au anumite sentimente. Ii mai urmaresc doar in presa internationala. Am vazut ca o duc bine! Mai ales Harold, si-a tras iubita! Bravo lui! Ce ma bucur ca nu am apucat sa dezvolt cine stie ce sentimente pt el ! Se pare ca starul pop umbla cu Cara Delevingne [Dalavin]. Alta tarfa de la Victoria's Secret. Sincera sa fiu m-am apropiat in ultima vreme de anumite modele de acolo: Taylor Hill, Gigi si Bella Hadid,Karlie kloss. Si mi-am facut noi prieteni : Austin Mahone, Justin Bieber, trupa 5SOS,Maroon 5, Demi Lovato, Cheryl Cole, Danielle Campbell . Sunt superi tari toti si vorbim mai tot timpul.

M-au intrebat ce s-a intamplat intre mine si Styles , dar am vrut sa evit acest subiect pe cat posibil. Nu stiu daca a fost doar o distractie sau altceva. Ma rog ,revenind ! Astazi imi astept tampitii sa vina( aia mentionati mai sus). O sa fie o seara marfa!

Nici bine nu cobor ca si aud soneria. Au venit mai devreme! Ce oameni ! Ma duc sa le deschid usa ca mai apoi sa fiu asaltata de o groaza de brate. Of, ce ii mai iubesc eu pe ei!

-Guys, ma sufocati!le spun eu deabea respirand

-Sorry!zic ei la unison, ca mai apoi sa incepem sa radem

-Haide , avem seara filmelor!spun sau mai mult tip eu , ei luand-o la fuga pana pe canapea

Ce copii!

-Ma duc sa aduc popcornul!spun eu si toti aproba

Ma grabesc in bucatarie sa iau cele 15 boluri cu popcorn. Da suntem cam mancaciosi si multi , combinatia perfecta! Dau sa ies din bucatarie cu bolurile( le-am pus pe un carucior de mancare), dar sunt intrerupta de telefonul meu care suna. Hmmmmmmmmmm e tata!

📲
- Alo!zic eu

-Buna draga!spune tata

-Hey!il salut si eu

-Draga, ce ar fi sa te intorci la baieti in turneu?intreaba tata

-Da , da si da!tip eu de fericire , ce bine ca mai am bagajele gata facute

-Bun, mâine dimineata la ora 4 vine o masina sa te ia si sa te duca la airport! Nu intarzia! Te pup! Pa

-Pa.....nu apuc sa termin ca inchide

📱

Am ajuns cu floricelele in living la prietenii mei. Le-am spus si lor vestea si au fost foarte fericiti pt mine. Toata seara am stat si am vb prostii, ne-am uitat la film . Aproape de ora 11 au plecat si ei. Mi-au urat drum bun si succes. Dap! O sa am nevoie!

Ma duc si eu la somn! Deabea astept! Baieti , pazea ca vin!

*****************

Ceasul suna de cateva minute. E 3:30 si eu nu mai pot de somn! Am dau jos din pat si imi fac rutina , imbracandu-ma asa: o pereche de pantaloni scurti , sport , gri , o tricou aceeasi culoare si niste adidasi Nike aceeasi culoare
Si sunt gata de drum . Jos, ma astepta deja o masina! Punctual! Nu gluma.

Niall✒

Astazi se intoarce Sel in turneu sunt super emotionat! Mi-e dor de ea si toate acele sentimente au fost false. Nu o vad mai mult decat pe o sora! Louis are aceeasi parere ca si mine despre sis-ul nostru. Doar Liam mi se pare ca este putin speriat si rusinat. Liam, sa iti fac daca ai spus prostii! Asta este!

Harry nu stie nimic, dar cred ca o sa ii pice moaca când o sa o vada. El stie ca mergem sa luam orice altceva de la airport, in niciun caz fata pe care o iubeste! Da, a marturisit de fata cu noi dupa 2 zile de la parcarea acesteia

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum