Harry✒
Sel este aici, langa mine, ar trebui sa ma despart de Cara, dar cui ii pasa când fata care mi-a furat inima e langa mine! As putea sa topai ca o fata? Ma rog, iesim pe hol si dam de baieti, care se uita ciudat la noi. Cred si eu doar suntem imbracati la fel si sport. Harry styles purtand ceva sport , vezi asta o data la 60 de ani!
-Nu cred ca l-am vazut pe Styles sa poarte haine asortate!spune Louis
-Eu nu cred ca l-am vazut pe Styles vreodata imbracat in pantaloni de trening si stilul asta!spune si Liam, aprobat de Niall
-Femeia te schimba!spune Niall, noi incepand sa radem.
Da, asa e ! Chiar ma simt altfel, parca mai euforic, mai vessel când ii vad zambetul. Doamne, chiar ma schimba ! Nu stiu când am mai stat asa de mult sa ma gândesc la ceva. Imi trebuie o palma!
-Sel, iubire, vrei sa fi draguta si........nu apuc sa termin ca ma intrerupe
-Harry , nu aici!spune aceasta indignata
-Nu la asta ma refeream.....intrerup din nou
-Iubitule, asteapta pana diseara!zice ea mai tare
Baietii uitandu-se amuzati la noi. O doamne, e crede ce cred eu ca crede?
-Nuuuuuuu voiam sa-mi dai o palma!zic si eu amuzat de situatie
Ea se inroseste toata de rusine. Si pana sa realizez, ma trezesc cu o palma de toata frumusețea peste fata! Au! A durut! Macar m-a mai trezit .
-Data viitoare termina ce ai de spus!spune Sel nervoasa
-Daca m-ai lasa as face-o!spun si eu apropiindu-ma de aceasta
-Eu ce sa iti fac daca vorbesti cu incetinitorul!acm eram si mai apropiati , piepturile noastre se atingeau
-Ce ar fi daca nu ai mai fi atat de artagoasa!ii zic si eu la randul meu , apucand-o de talie si lipind-o de tot de mine
-Ahhh, ma disperi!spune si se uita in ochii mei
-Nu mai vorbesc de mine!zic si imi lipesc buzele de ale ei intr-un sarut salbatic
O lipesc de perete si continui sa o sarut. Ahhh , am o groaza de ganduri necurate ! Ce imi face?!
Sel✒
Isi lipește buzele de ale mele si ma impinge in perete. Ahhh, cred ca se gandeste la aceleasi ganduri necurate ca ale mele. Ai vrea tu Styles, deseara ai restrictie, daca rezist desigur.
In timp ce ne sărutam ma auzit un tusit puternic. Oopppss! Am uitat , nu suntem singuri! Eh, soarta si destinu, mata si vecinu!-Hello ! We are still here !spun ei la unison
-Mai vedeti si voi ceva nou!spune Harry, care statea in fata mea
Am auzit si m-a busit un ras, de am zis ca lesin! Noroc ca Harry ma acoperea si nu ma vedeam.
-Bineeeee..........haideti sa mancam.zic eu si o iau inainte
-Sigur, scoate-te!zic baietii la unison in spatele meu
Apas pe buton si astept liftul. Baietii vin si ei mai agale si se aseaza langa mine. Harry se apleacă spre mine si spune:
-N-ai scapat, stai cuminte!
Eu imi dau ochii peste cap si ma intorc cu spatele la el, cu fata la Niall, care mai ca o lua pe scari de foame!
-Nu-ti da ochii aia frumosi peste cap!maraie, ca mai apoi sa ma muste de lobul urechii
*************
Mai pe searaEram in camera mea si a lui Harry, pregatindu-ne de concert. Dap, astia nu iau pauza niciodata. El isi ia vesnicii blugi negri cu o camasa alba si flori negre pe ea, iar in picioare vesnicele lui cizme. Arata bine! Eu mi-am luat o roche neagra si cu plasa , pe aici pe colo taiata, lasand cam mult la vedere . O sa innebuneasca!
Ies din baie dupa ce imi termin tot machiajul si imi indrept parul. Harry statea in picioare langa pat si se uita pe Twitter . Când ma sesizeaza, isi indreapta atentia spre mine! Isi mareste ochii si isi scapa IPhone-ul din mana. Se indreapta spre mine si ma saruta cu ardoare. Ma tranteste in primul perete, cred ca are o problema cu peretii, si ma saruta salbatic si pasional. Imi prinde coapsa dreapta si o ridica in dreptul taliei lui. Adancindu-se intre picioarele mele. Amândoi am gemut când partile intime ni s-au atins. Ma despart din sarut si continui sa ii depun saruturi pe gat in jos.
Imi apuca fundul in maini si strange, atunci când mi-am infipt dintii in pielea gatului sau. Ne despartim amândoi, eu indepartandu-ma de perete si uitandu-ma la Harry. Avea ruj pe buze , pe gat si muscaturi. Se vedea ca nu a fost cuminte. De par nici nu mai zic! Ma duc sa ma uit in oglinda si ce sa vezi?!
Aveam rujul intins si cam atat ca nu m-am strofocat cine stie ce la machiaj. Putin ruj si rimel, imi place sa am fata curata. Revenind........Harry intra si el in baie dupa mine si se uita in oglinda. Avea ochii blocati, cred si eu , era facut praf!
Ii sterg rujul de pe fata si ii aranjez parul , acum find exact ca nou, dar mai avem o mica mare problema. Are niste muscaturi destul de evidente! Se intoarce cu fata in oglinda si isi priveste gatul , ca mai apoi sa-l atinga.
-Harry, imi pare rau pentru gat!ii spun eu
- De ce? Atata timp cat tu mi-ai facut aceste semne , eu ma bucur! Te-ai cam semnat! Iti apartin si asta ma bucura!spune el , ca mai apoi sa ranjeasca; la ce se gandeste?! Stai calma! Ca ce o sa urmeze dupa concert.......ahhhhh......o sa rup patul ala!spune si arata spre pat. Acum......cum acopar eu asta?intreba si face semn spre gatul lui.
-Asta rezolv eu!spun si il targ dupa mine inapoi in baie
Iau fondul de ten si imi incep magia. Dupa nici 5 minute , Harry era ca nou!
Iesim din camera si ne intalnim pe hol cu baietii. Il luam si pe tata si ne indreptam spre arena.
***************
In timpul concertuluiHarry vine si ma prinde de mana , ca mai apoi sa ma traga pe scena , ramanand doar noi doi. Daca vreti sa stiti ce se intampla , lucrurile sunt in felul urmator: Harry mi-a propus sa cantam impreuna , iar toata lumea a fost mai mult decat bucuroasa! Si acm iata-ne.
Multimea când m-a vazut a incremenit , ca mai apoi sa inceapa sa tipe. Hmmmmmmmmmm. Se pare ca ma iubesc! Eu cu Harry o sa cantam " Crazy in Love" de la Beyonce . Melodia incepe, noi incepand sa cantam. Pe parcursul melodiei noi, facand un dans obscur, infocandu-i pe fani! Si daca va intrebati , da , mâinile lui au ajuns si in alte "locuri" , pe fani bucurandu-i si sincer, cred ca excitandu-i.
Concertul s-a terminat dupa melodia noastra , asa ca am mers cu totii la hotel. Urc cu baietii si tata la etajul nostru , fiecare intrand in camera lui . Eu si Harry ne indreptam agale spre camera noastra. Se cauta in buzunar si deschide cu cheia, camera. Ma lasa sa intru prima , ca mai apoi sa inchida usa dupa el si sa ma tranteasca de aceasta. Ne sărutam de parca mâine este sfarsitul lumii. Ma ridica in bratele lui si ma arunca in pat, eu aterizand in asternuturile moi. Se urca pe mine si coboara cu saruturile de la fata la gat si mai jos.
Cauta disperat fermoarul rochiei , ca mai apoi sa mi-l desfaca. Trage cu tandrete de ea in jos, find atent sa nu ma raneasca. Imi saruta ambii sani prin cupa si muscand partea neacoperita, mie parasindu-mi un geamat zgomotos.
Suntem intrerupti de clinchetul telefonului lui. Era..........
########
Am avut timp de capitol ! Aleluia! Trec la subiect! Am nevoie de cnv care stie sa-mi faca si mie un trailer. Daca stiti pe cnv, sa ma anuntati.Va pup si daca vreti sa stiti cum a fost imbracamintea lor si o secventa din cantecul lor, uitati-va la poza de la media.
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...