8. Hello N.Y.

396 16 6
                                    

Urmatorul a fost Niall , care avea un copan de pui in mana si era jumatate in pat , jumatate pe jos. M-am uitat la el si mi-a venit o idee ca sa scap mai repede de aceasta treaba, am iesit de la Niall din camera si m-am dus la mine , de unde am luat asta.

 M-am uitat la el si mi-a venit o idee ca sa scap mai repede de aceasta treaba, am iesit de la Niall din camera si m-am dus la mine , de unde am luat asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am asezat in pozitie turceasca in mijlocul holului si am apasat pe buton. In secunda doi s-au auzit mai multe busituri si injuraturi. Toti ies mototoliti din camere cu niste fete ceva gen ' am sa te ucid ', numai Harry iese razand din camera imbracat in niste pantaloni negri si un tricou alb .

Ma uit la ei inocenta si ma ridic si fug pe hol cu baietii dupa mine pana la lift. Intru si apas pe parter, ei luand-o pe scari am vazut ca Harry ne filma cat timp am fost alergata de nebuni pe hol . Ajung la parter si alert direct spre restaurant , fac la dreapta spre bucatarie si intru. Ma uit in urma si vad ca i-am pierdut .

Ies din bucatarie si ma duc la lift . Pe hol exact cum se deschid usile , gasesc 3 maimutoi gata sa ma manance de vie. Nu apuc sa realizez ce se intampla ca sunt prinsa de picioare si de maini si carata la propriu pana in camera lui Louis , unde m-au legat de un scaun. Astia nu sunt intregi.

Harry a filmat tot si a postat pe Twitter, Instagram si aletele video-ul cu mesajul "Noi nu ne plictisim asta este sigur😂😄😅"

***********
Dupa ce am stat legata o ora de un scaun pana s-au hotarat sa-mi dea drumul , m-am dus sa imi continui bagajul. Dupa 2h am reusit sa termin bagajul , asa ca am inceput sa ma imbrac pt. concert. M-am imbracat asa :

Si am iesit pe hol ,pe hol erau baietii cu Paul  , care el tinea predica despre ce trebuie sa faca si ce nu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si am iesit pe hol ,pe hol erau baietii cu Paul , care el tinea predica despre ce trebuie sa faca si ce nu . Baietii erau imbracati destul de simplu. Niall avea tenisi albi, un tricou si pantalonii negri. La fel era si Harry imbracat , numai ca el avea faimoasele lui cizme in picioare. Liam era imbracat cu niste blugi albastri, bocanci si un maieu. Iar Louis era imbracat in pantaloni negri si un maieu negru .

Ne urcam toti in limuzina si mergem spre arena pentru probele de sunet. Dupa multe ore de repetitii, in sfarsit a inceput sa se umple arena cu fanii care erau nerabdatori, ce spun nerabdatori, erau in culmea fericirii.

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum