Dupa o luna........
Sel✒
Ma trezesc cu zambetul pe buze . Astazi se face o luna de când eu si Harry suntem impreuna. Deabea astept sa vad ce va face de ziua noastra. Sunt asa entuziasmata! Cobor din pat si ii dau un sarut pe frunte. Ma imbrac
Merg cu fetele in mall. Nu ma risc cu tocuri. Cobor in hol si le vad pe fete, mai putin pentru Taylor. O vad si pe ea coborand cu o fata de zici ca era moarta. Stranuta si se indreapta spre noi.
-Fetelor, nu cred ca o sa pot veni cu voi.spune ea cu nasul infundat
-Tay, daca nu te simti bine , stai acasa!spun eu grijulie
Acesta aproba si se urca in lift. Eu cu fetele nw urcam in range rover si plecam la mall. O sa fie niste ore luuuuunnngggiii. Nici bine nu am ajuns ca fetele au alergat, la propriu spre mall. Eu am fost oprita de niste fani, dar am reusit sa le ajung din urma.
*****************
Am reusit sa luam tot mall-ul . Ce femei nebune! Acm ne indreptam spre casa , am pus bodyguards sa ne ia masina.
Cu cateva ore in urma
Tay✒Acum este momentul potrivit sa imi pun planul in aplicare. O sa fie o nebunie, sper sa nu se lase cu morti,raniti ma rog.
In prezent
L-am scos pe Harry din hotel cu pretextul ca trebuie sa discutam si l-am scos la o terasa din apropiere. Stiu ca fetele pe aici tre o sa ia ca sa ajunga la hotel si le vad in departare. Harry a si uitat de selebrarea de o luna de relatie. Adica stiu eu si nu stie el! Ma rog , nu asta conteaza acum! Ii inventez ceva pe loc pana vad ca sunt mai apropiate. In momentul acela l-am sarutat. Harry mi-a raspuns la sarut si m-a tras mai aproape.
Sel isi scapa hainele ,facand un sunet destul de auzibil. Sel avea lacrimile pe obraji si tremura din toate incheieturile. Harry se intoarce si o vede. Atunci i-a cazut cerul in cap. A incercat sa se apropie de ea , dar Sel ii facea semn din cap ca nu. Fetele s-au pus paravan in fata ei, incercand sa o protejeze. Harry trece cu greu de fete , Sel vrand sa plece isi arunca si ultima punga din mana si fuge spre hotel.
Tre sa treaca o strada ca sa ajunga. Nu se uita si o trece . O masina o loveste aruncand-o la cativa metri mai incolo, chiar in fata lui Harry. Toata lumea a incremenit. Harry cade in genunchi langa ea. Ii pune capul in poala lui si ii tot sopteste cat de mult o iubeste si sa nu il paraseasca. Ii strange corpul in brate si incepe sa planga cu lacrimi mari. Atunci mi-am dat seama de ce am facut! Mi-am distrus prietena pentru El.
Incep sa vars si eu lacrimi si cad in genunchi invinovatindu-ma. Ce am facut?! Nu ma mai pot controla si incep sa plang si eu la fel care Harry. Cate a facut fata asta pentru mine! Si eu ce am facut?!
Demi cheama salvarea. Acesta ajunge imediat si o ia pe Sel. Harry urca dupa ea si dusi au fost. Bodyguards ne-au luat pe toti si am mers si noi la spital. Intre timp Demi a sunat-o pe mama Selenei, saraca femeie izbucnind in plans si a spus ca o sa vina si ea in Florida. Cheryl l-a sunat pe Simon , acesta facand ca si mama Selenei si spunand ca vine incoa.
Ajungem la spital, Harry stand cu capul lipita de perete , cu lacrimi pe obraji si uitandu-se in gol. Baietii se duc spre el si il imbratiseaza, acesta izbucnind intr-un plans zgomotos. Fetele se alatura si ele la imbratisare si il strang pe Harry la mijloc. Nu ma potrivesc aici. Mai bine ma car, dar tre fac ceva inainte. Ma duc spre un doctor si ii spun ca vreau ca pecientei Selena Cowell sa ii fie platita toata perioada de spitalizare si medicamentele . Semnez documentul si plec . Macar atat sa fac.
Harry✒
Ce a fost in capul meu. Ma rup in doua! Nu mai pot . Nu ma pot opri din plans. La un moment dat asistenta il cheama pe doctor si ii spune cuvintele de care ma temeam cel mai mult!" Doctore, o pierdem" . Atunci mi s-a rupt sufletul in doua. O pierdem........pierdem.....pierdem. Multi doctori au intrat in salon , baietii spunandu-mi ca o sa-si revina ,nu ne paraseste. Asa e ! E o luptatoare. La un moment dat doctorii au iesit, ramanand doar cel principal acolo.
Acesta iese si el cu lacrimi un ochi , in acel moment mi-am dat seama! Am pierdut-o, s-a dus , a mmm...mmmmmm.....mur.....it! Cad in genunchi si urlu ca din gura de sarpe. Toata lumea se uita cu mila si pareri de rau. Nu am nevoie de asa ceva! Am nevoie de EA. Il intreb daca ma lasa in salon , eu nu mai asteptand si intrand imediat . O vad cu un cerceaf alb pe ea. E ca un ingeras. Ingerasul meu! O sa ma veghezi de acolo , de sus ?
Ma asez langa ea si ii trag cearceaful de pe fata ei si ma asez pe marginea patului , incepand sa plang cu lacrimi amare. Nu o sa ii mai simt gustul buzelor, parul printre degetele mele, nu o sa o mai simt pe ea. Asistenta intra si imi spune cel mai socant lucru.
-Nici copilul nu a rezistat , era prea mic!spune ea si pleaca
Aveam un copil cu ea , un suflet mai traia in ea. De aceea avea acele greturi. Incep sa plang si mai tare. Ce am facut?! Taylor. Oare asta a vrut? Nu cred o iubea prea mult . Nu i-ar fi facut asta. A fost numai vina mea.
********Dupa 1 saptamana
Eram cu totii la inmormantarea ei si familiile noastre. Toata lumea plangea cu lacrimi amare . Au inceput sa mearga spre cimitir sa o ingroape. Nu mai suportam! Am ramas in urma si am asteptat privind din urma. Taylor era si ea aici , dar n-am mai vazut-o asa distrusa niciodata. Dupa ce au terminat cu tot , oamenii s-au retras al casa Selenei din NY. Eu am mai ramas la mormant sa-mi cer scuze . Pentru tot. Nu are cine sa ma mai ierte.
Plec si eu acasa sa ma odihnesc.
##%######
Sper ca ati plans calumea, pentru ca eu am facut-o . Si sper sa va placa . Mai scriu unul mai tarziu. Va pup
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...