Sel✒
Dupa ce mi-am revazut baietii la airport si s-a intamplat ce s-a intamplat. Am plecat cu totii la hotelul baietilor, care desigur ca era de multe stele. Am luat tot din portbagaj si am urcat la etajul nostru. Se pare ca Harry era singurul care statea singur. De ce? Nu avea cum sa se frece cu fufa!? Da stiu sunt cam bipolara , dar n-am si eu dreptatea mea?!
La etaj ne intalnim cu tata. Surprize , surprize cu Andreea Marin!
-Bun, acm ca va am pe toti, as vrea sa discutam ceva! Haideti la mine in camera!spune tata si ne indruma spre camera lui.
Toti il urmam tacuti pana la el in camera. Doamne, ce ne asteapta? Da-mi un semn! Nu imi dai? Bine!
-Vreau sa aflu mai intai sentimentele voastre fata de fica mea?incepe tata prompt
-O sora!zic toti baietii la unison , mai putin Harry
-Harry?isi indreapta tata atentia spre el
-Nu pot sa o vad doar atat, ok? Nu stiu , nu pot!spune acesta catre tata
-Dar sa nu uitam ca tu ai o iubita!spune tata ridicand tonul
-Da , pe care as vrea sa o lepad imediat! Tu mi-ai pus-o ca sa o uit pe Sel sau sa ma indepartezi de ea, dar nu ai reusit! Si nici nu vei reusi! Este prima fata de care m-am indragostit la prima vedere , ceea ce nu mi s-a mai intamplat, iar tu vrei sa imi iei si asta! Nu te mai inteleg!ridica si Harry tonu la tata
-Bine, daca va las sa fiți impreuna , va fi mai bine?intreba tata uitandu-se când la mine, când la Harry
Noi aprobam , iar tata ne da incuviintarea lui. Nu imi vine sa cred! Asta ca asta, dar mie nu-mi vine sa cred ca am inceput sa dezvolt sentimente pentru Cretulina! O doamne! Am o presimtire rea cu chestia asta , ma refer la relatie, in viitor! Da Doamne sa fie doar paranoia mea de "Mama Omida"!
Eu cu baietii iesim dupa aceasta discutie din camera lui tata si merg si eu in camera mea si a lui Harry. Camera noastra! Intru cu toate rahaturile de bagaje in camera si ma arunc in pat. Ce bine e ! Dar toata relaxarea mea a fost stricata de un corp solid ce s-a asezat peste mine. Stiu cine e! Imi tin ochii inchisi si ii astept urmatoarea miscare. Incearca sa ma sarute , dar eu ma intorc de parca el nu ar fi acolo.
-Aaaaa, deci ma ignori, nu?intreba el , eu deja simtindu-i ranjetul de 1 km; il ignor si incerc sa nu rad. Bine!spune si ma intoarce inapoi cu fata la el, ca mai apoi sa inceapa sa ma sarute pe toata fata si sa ma gadile.
Radeam necontrolat si incercam sa scap de sub el, dar era prea greu! Huh! Intr-un moment de neatentie il răstorn si ma asez pe el , coapsele mele find de o parte si de alta a soldurilor lui. Tin minte ca se gadila si el pe abdomen . Asa ca am actionat! A inceput sa rada la fel ca mine. Ne-am oprit dupa ceva vreme , timp in care respiram greu.
Dupa ce ne-am reglat respiratiile, am hotarat sa mergem jos si sa mancam ceva. El s-a dezbracat in boxeri, ca mai apoi sa se uite ca prostu' la dulap. Eu imi cautam cate ceva prin geamantan, pana l-am auzit oftand zgomotos. L-am ingnorat si mi-am continuat treaba. Dupa ceva minute se apropie de mine si iar ofteaza. Am oftat si eu si m-am intors la el. Era doar in boxeri. Vad ca a mai dat pe la sala de când a plecat. Avea abdomenul si mai bine lucrat. Acesta isi drege vocea , trezindu-ma din dezbaterea mea inteligenta.
-Ai de gand sa ma ajuti sau o sa stai sa te holbezi!?intreaba acesta cu un ranjet pe fata
-1. Nu ma holbam, ci admiram 2. Cu ce vrei sa te ajut?il intreb eu
-Pai nu stiu cu ce sa ma imbrac?spune el ca un copil mic
-Stai jos , o sa-ti aleg eu!ii spun si plec spre dulapul lui
El se aseaza ca un copil cuminte si asteapta sa-i dau eu de imbracat. M-am uitat si am zis sa-l scot din normalitatea lui de blugi si tricouri albe, asa ca i-am ales niste pantaloni de trening gri cu turul lasat, un tricou alb mulat si o pereche de Nike-uri albe , gen gheata. Ma duc sa i le dau , acesta uitandu-se ciudat la mine.
-Macar incearca!ii spun eu, acesta plecand cu ele in baie
Cat timp a stat el in baie, m-am imbracat si eu exact la fel. Iese din baie cu o fata multumita si chiar recunosc , arata bine si asa. Rade când ma vede si vine sa ma ia in brate.
-Cuplul perfect!spune el si da sa ma sarute , dar eu imi intorc capul, el sarutandu-ma pe obraz
-Harry.......tu ai inca o iubita!ii spun si dau sa ma indepartez ,dar acesta ma prinde si ma ia iar in brate
-Cara nu inseamna nimic pt mine! Si tu o sti prea bine!imi sopteste acesta in ureche. Si acm lasa-ma sa te sarut!spune el cu o voce senzuala
Nu spun nimic si imi lipesc buzele de ale lui . Ma impinge usor spre pat, astfel incat sa ating cu gambele marginea patului. Imi da drumul in el si se aseaza deasupra mea. Sarutul se transforma in unul pasional, ma musca de buza de jos, eu gemand. Profita de neatentia mea si isi introduce limba in gura mea. E atat de calda si matasoasa. Ne despartim din sarut dupa ceva timp din cauza lipsei de aer. Ne uitam in ochii celuilalt si simt ca ma indragostesc de acest gigolo. Doamne ce imi face!
Se da jos de pe mine si ma ajuta sa am dau si eu jos din pat,ca mai apoi sa mergem spre usa. Iesim pe hol unde ne intalnim cu baietii. Ei se uita ciudat la noi. Cred si eu, suntem imbracati fix la fel .
-Nu cred ca l-am vazut pe Styles sa poarte haine asortate!spune Louis
-Eu nu cred ca l-am vazut pe Styles vreodata imbracat in pantaloni de trening si stilul asta!spune si Liam, aprobat de Niall
-Femeia te schimba!spune Niall, noi incepand sa radem.
############
V-am promis capitol nou, v-am dat capitol nou! Sper sa va placa si ne mai vedem. Se pare ca eu mâine incep scoala. Ce noroc de Bucuresteni! Ei nu merg la scoala ! Tu-ti mama ta Andreo!Va pup. PAaaaaaa
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanficCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...