Ceasul ne anunta ca este ora 13 si 6 minute. Decid sa ma dau jos din pat. Harry inca doarme, este ca un ingeras, pacat ca aseara doar m-am jucat cu el si nu a insemnat nimic.
Cred ca o sa-i pice fata când va afla acest lucru. Doar eram curioasa sa vad daca Styles este asa, cum zice Taylor, in pat.
Si da a avut dreptate. Doar o distractie. Asta este Styles. Cred ca acm toata lumea o sa zica ca o razbun pe Taylor, dar nu este asa.
Ma rog. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie. Dupa rutina de dimineata , ies din baie si ma duc la bagaj sa-mi scot niste schimburi. Mi-am luat lenjeria neagra si m-am imbracat asa.
Ar trebui sa-l trezesc si pe Harry, nu!? Imi indrept atentia spre pat si il vad stand pe tot patul. Ma indrept cu niste pasi de felina spre el , chiar daca nu ma vede, si ma asez langa el.
-Harry!incep eu sa-l zgaltai, dar nimic. Harry!am zis eu putin mai tare
Acesta se trezește buimac si se uita la mine, cred ca isi aduce aminte de azi-noapte, pentru ca a inceput sa ranjeasca ca un prost. Incearca sa ma sarute , dar ma retrag . Se uita ciudat la mine. Si ca sa il lamuresc , ii arunc bomba.
-Harry , nu poate fi nimic intre noi! Ai fost doar o distractie, nimic mai mult! Poate acm ma urasti, dar eu am vrut sa vad de ce esti in stare in pat.spun eu fara nicio tragere de inima, uitandu-ma fix in ochii sai.
Ochii i se intuneca dintr-o data, acest lucru speriidu-ma. Am auzit ca Harry are un temperament mai agresiv când este nervos si o vocea mai groasa.
Acesta se ridica din pat si ma tranteste de primul perete pe care il are in cale. Se uita fix in ochii mei si spune
-Am fost doar o distractie, ha?!intreba acesta cu o voce infricosatoare.
-Da!ii spun eu, fara sa intrerup contactul vizual si mentinand o stabilitate emotionala
-Iti arat eu distractie!spune si in acel moment ma tranteste in pat.
Se duce sa inchida usa cu cheia.
-Camera este izolata fonic, asa ca nu o se te auda nimeni cum imi urli numele de placere.spune el in timp ce se indreapta spre mine
Speriata, ma ridic si incerc sa trec pe langa el. Proasta strategie. Ma prinde de talie si ma tranteste, iar de un perete. O sa raman fara organe in corp. Ma saruta salbatic. Coboara cu saruturile pe gatul meu. Imi prinde coapsele si mi le ridica in dreptul taliei lui. Se impinge si mai tare in mine , amândoi gemand la contactul dintre partile noastre intime. Imi prinde fundul in maini si strange, apoi se indreapta inspre pat, unde ma tranteste .
Se pune deasupra mea si incepe sa scape de hainele mele. Termina din doi timpi si trei miscari, amândoi ramanand in lenjerie. Se ocupa si de sutienul meu si de chiloti. Eu scapand de boxerii lui. Când sa iau un prezervativ, acesta m-a intors cu spatele la el , in patru labe. Scoate niste catuse de la Sex Shop, desigur si m-a legat de pat. Il simt la intarea mea asa ca gem putin la contact.
-Stai!ii zic eu, el oprindu-se. Ai pus protectia?acesta aproba si continuam
Intra incet in mine , intr-un ritm lent, amândoi gemand. Deodata il simt ca intra cu totul in mine si gem când imi atinge punctul G .
Harry✒( cred ca asteptati acest lucru)
Auzi la ea, o distractie. Ii arat eu de ce sunt in stare. Intru ca un nebun in ea, facand-o sa geama . Doamne când o vad asa ma excit de ma doare. Noroc ca ma "calmeaza" ea. Si avea si pantalonii aia negri pe ea. Se mulau perfect.
Ma opresc si ma aplec ușor peste ea, presandu-mi tot corpul bine lucrat de spatele ei si ii soptesc la ureche.
-Acm mai sunt o distractie?o intreb si ii musc lobul urechii, castigand un geamat de la ea.
-Ahhh......da!spune printre gemete
O dezleg si o intorc cu fata spre mine. O leg iar si acm o pot vedea in toata splendoarea ei. Era transpirata si se vedea ca nu mai putea. Insa, eu da! Imi pun mâinile pe sanii ei si incep sa-i masez. Imi reiau activitatea . Dupa ceva timp in care asa am tinut-o , orgasmul ne-a lovit pe amandoi. Ea geme ca o pisicuta si se tranteste pe saltea secata de puteri. Ma trantesc si eu la randul meu pestea ea, find in aceeasi situatie.
Stam un pic , timp in care o dezleg si ne reglam respiratiile.
Sel✒
Dupa toata aceasta nebunie, il dau jos pe Harold de pe mine si ma ridic din pat. Insa sunt trasa de el inapoi.
-Te grabesti undeva!?ma intreaba cu un ranjet tampit pe fata.
-Da! La dus. De ce? Vrei sa ma insotesti?!intreb eu cu acelasi ranjet pe fata
-Mi-ar face placere!spune si ma ia de mana ajungand amândoi in baie
Ne spalam unul pe altul , PESTE TOT! Desigur ca l-am convins destul de greu sa ma lase in pace. Ma imbrac cu hainele pregatite inainte si il astept si pe el sa se imbrace cu ce a avut aseara. Si iesim din camera. In penthouse nu era nimeni. Am coborat la parter si am vazut un bilet pe canapea .
Se pare ca baietii m-au lasat cu nebunul in casa. Asta e! Va fi interesant, presimt ceva.
###########
Craciun fericit tuturor. Si sa va spun ca nu am avut wi-fi ca sa postez. Am fost plecata si eu si nu am avut . Sper ca nu va suparati.Va pup 🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanficCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...