13.

323 17 3
                                    

Am iesit nervoasa din camera, lasandu-l acolo. Nu pot sa cred! Cu ce m-am ales pe cap! Auzi la el ma iubeste, ce sa-ti spun! Cobor si la parter baietii stateau si se uitau la SINGUR ACASA. Poftim!? Se uita fara mine!

-Hei!spun eu nervoasa , dar si amuzata deoarece i-am speriat . Va uitati la film fara mine!

-Pai, am crezut ca esti ocupata cu Harry!spune Niall, dupa care isi ia una de la Louis

-Aha!spun eu. Pai, dati-va mai incolo!

Toti se amuza de starea mea copilareasca si ne uitam la film.

*******

Dupa o ora si jumatate filmul se termina, coborand si Harry intr-un final la parter. Era imbracat intr-un short ce lasa bata boxerilor Calvin Klein la vedere, cat poate sa stea la sala ,Doamne ce abdomen!

-Hei!ne saluta el

-Buna!zic baietii la unison

Harry avea fata mototolita, cred ca a dormit.

-Eu vreau mancare!spune Niall, dupa o liniste absurda

-Si eu!spun si fug cu Niall la bucatarie

In urma aud rasetele baietilor. Dar ii vad ca se indreapta si ei spre bucatarie scuturand din cap si cu zambete pe fata.

-Chef Niall la datorie! Ce gatim, domnisoara?ma intreaba acesta

-Hmmmmmmmm.........ce ziceti de un somon fume, cu garnitura de cartofi si fructe marine!?spun eu cu o fata de pitipoanca

Baietii se uitau cu amuzament la mine, numai Niall era pierdut. 

-Daca vrei iti fac eu!se baga si Harry

-Neeeee......glumeam! Haideti sa facem o pizza , dar nu o comandam , o facem!baietii aproba si ne apucam

-Bun, Harry, faci aluatul!spun eu

-Da, sa traiti!spune acesta si se apuca

-Niall, faci sosul pentru a inmuia blatul. Louis tai ingredientele pt pizza. Si Liam ocupa-te de cuptor si gaseste un Ketchup.termin de impartit sarcinile

-Pai si tu!? Ce faci!?spune Harry indignat

-Eu va admir si ajut in caz de ceva!spun eu

-Noi suntem de acord!zic baietii

Harry a si terminat aluatul, Niall sosul, Louis ingredientele si Liam cu cuptorul si Ketchup-ul. Acum , este randul maiestrului. Baietii imi aseaza tot ce-mi trebuie si eu o asamblez.  Dupa ce am terminat-o ,am pus-o in cuptor.    

Dupa 20 de minute , pizza este gata. In acest timp, cat pizza s-a copt, noi am jucat poker pe dezbracate. Si eu am ramas singura imbracata , restul au ajuns la boxeri, bine Harry a pierdut de mai multe ori , dar nimeni nu vrea sa-l vada pe Anaconda  (N/A : Nicki Minaj, nu m-am putut abtine😂).

Pizza am scos-o din cuptor si am asezat-o pe blat.  Mirosea delicios! Niall mai ca saliva! Am taiat-o si am pus-o in farfurii. Telefonul lui Niall incepe sa sune,  acesta dezamagit, isi lasa pizza si isi ia telul.   

-Da Simon!spune acesta

-Niall, trebuie sa veniti la arena , am mutat concertul astazi , ca poimaine sa plecati!spune Simon in telefon  .

-Acm venim! Pa!spune Niall si inchide

Toti ne lasam pizza in bucatarie si ne ducem in camerele noastre . Daca au concert , ma imbrac si eu mai simplu . Am mult de asteptat.  Imi pun telul la incarcat, ca sa am ce face si ma duc sa-mi fac un dus,dar inainte sa intru la dus , primesc un mesaj de la Simon in care ne spune ca tre sa fim acolo intr-o ora  . Este 3 p.m. am timp.

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum